na 2 jaar proberen eindelijk raak!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, ik wil even mijn berichtje tussen jullie berichten plaatsen, ik heb een dochter van 6, en ben al 2 jaar bezig met nog een kindje, Aleen had ik verklevingen, en na 2 operaties,en maanden proberen, en kijk operatie, wilde het nog niet Lukken, we zijn over gegaan op de IUI. en jullie raden het nooit!! na de eerste behandeling ben ik nu zwanger!!!!:D het is nog erg pril allenmaal, maar het slaat aan! iemand nog ervaringen? of iui behandelingen ondergaan? mvg mamakim

gefeliciteerd!!! Wat super voor jullie!!! Misschien kun je eens op het 'als het langer duurt' forum, daar hebben ze denk ik meer ervaring met iui.

Liefs ciomama

Dank jullie wel:) ja, ik heb De 4e de PregnylPrik gehad,(om de eisprong op te wekken) Want ze hadden de eitjes opgemeten en die waren groot genoeg, 2 eitjes. 1 van 15 mm, en 16 mm, En ik ben de 6e geinsemineert, en de 19e heb ik een zwangerschapstest gedaan, 1 dag voor mijn NOD, en die was positief, En op de nod dag zelf heb ik geen test gedaan, ongie bleef uit.. 1 dag Later weer een test gedaan van clearblue en die was Weer positief, en Vandaag ben ik bij het ziekenhuis geweest, en heb 06 juli een afspraak voor een echo:d spannendddd

mamakim

Terug
Bovenaan