na 2 jaar proberen eindelijk raak!

hallo meiden, ik wil even mijn berichtje tussen jullie berichten plaatsen, ik heb een dochter van 6, en ben al 2 jaar bezig met nog een kindje, Aleen had ik verklevingen, en na 2 operaties,en maanden proberen, en kijk operatie, wilde het nog niet Lukken, we zijn over gegaan op de IUI. en jullie raden het nooit!! na de eerste behandeling ben ik nu zwanger!!!!:D het is nog erg pril allenmaal, maar het slaat aan! iemand nog ervaringen? of iui behandelingen ondergaan? mvg mamakim

Wat goed!! Geweldig, meis.... Gefeliciteerd!!
Ik zit op de wachtbank van de eerste IUI. Voel niets speciaals, dus ga uit van een m'n ongi aankomend weekend.... Hopelijk valt het dan mee....
Geniet van dit prachtige gevoel!

Liefs Anna

Dat geeft een mens weer hoop! Ik kan zelf bijna bellen voor een kijkoperatie en daarna gaan we ook met IUI beginnen.

Fijn om goed nieuws te horen!

Liefs Daisy

Dank julliewel meiden, Vandaag zitten we 7 dagen na mn nod. Nog wat lichte Krampjes, en angst, blijft het zitten of laat het los.. we gaan maar van t eerste uit.. Positief blijven denken. en ik voelde ook niks na mn inseminatie, ik herinner mij alleen 1 dag dat ik onwijze steken kreeg na de sex. Wat ik eigenlijk nooit heb.. Mischien was dat een aanwijzing? Hopelijk is het bij jullie ook snel raak meiden! ik hou jullie op de hoogte

mamakim

Terug
Bovenaan