NA 2 JAAR ............

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Tja, ik ben heel erg blij, maar vindt het ook heel erg moeilijk om het hier op te schrijven.
ik ben zwanger!!!!!
spontaan zwanger, mij hubbie heeft net zijn eerste onderzoek van sperma gehad.
ik kan het niet geloven maar gistermiddag en vanochtend 2 dikke vette strepen. binnen 10 seconden o jehhhhh.

nu goed duimen , ik heb in   november en miskraam na 6 weken gehad.

groetjes Nanda en ik duim voor jullie allemaal

Hoi Nanda

Gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed gaat. Dat het als een virus naar iedereen overslaat en iedereen binnenkort zwanger raakt.

Lydia

Hoi Nanda,

Fijn om weer eens goed nieuws te lezen hier op het forum.......
Onwijs gefeliciteerd en geniet ervan!!!

Groetjes Kippie

Hi Nanda,

Pfff dat is goed om te lezen. Eindelijk weer goed nieuws waar we allemaal zo op hopen en wat een ieder zo gegund is dus van harte gefeliciteerd meid, een hele fijne zwangerschap en niet te veel piekeren he!!!

Groetjes Scorpy

Hoi Nanda,

Moeilijk om het hier te schrijven? Tuurlijk niet! Het is toch voor ons super om te lezen? Het geeft mij juist weer moed! Meid, heel erg gefeliciteerd met dit wondertje. Geniet er maar heerlijk van!

Groetjes Suusje

Hoi Nanda,

GEFELICITEERD!!!!!
Eindelijk lezen we weer eens goed nieuws hier. Dat lezen we te weinig tegenwoordig. En je hoeft het absoluut niet moeilijk te vinden hoor. Jou zwangerschap geeft weer hoop aan ons en het blijkt maar weer dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
Het is je van harte gegunt. Geniet van deze zwangerschap en volgend jaar heb je een mooie beeb in je armen.

Kruimel

nu lopen de tranen me echt over de wangen, zulke lieve reacties.

Ik ga maar wat lekker rondstooien want, wat ik nu meemaak ik jullie allemaal heel erg gegunt.

komt die vang ze maar, strooi strooi strooi.

ik hou er ook een paar zelk aangezien ik niet weer een mk wil krijgen.

groetjes Nanda

Ps meiden sterkte die nu op de wachtbank zitten en heel veel sterkte als je behandeling net weer start.

Terug
Bovenaan