Na 2 jaar...

A

Anoniem

Guest
Sommige kennen mij nog wel.
Vooral vorig jaar was ik hier actief.

Ik had hier afscheid genomen omdat ik met mezelf in de knoei zat en omdat wij de MM in gingen.

Ik heb 1 juni mijn 2e IUI gehad, en heb deze week een test gedaan, er kwam een heeeel licht streepje.
Die avond nog een clearblue gedaan, en er kwam vrijwel direct ZWANGER te staan.
5 juli krijg ik mijn eerste echo (bij 7 weken)

Ik ben nu volgens de berekeningen 4.3 weken zwanger!!

Eindelijk na 2 jaar komt onze grootste droom uit.
Een aantal weken geleden zaten wij precies 1 jaar in de MM.

Ik wil jullie verder heel veel succes wensen!
Ook met name daisy! Jij zat hier al toen ik hier kwam.. ik hoop dat jij ook snel weg bent hier meid! Ik gun het je zo!

Liefs, Mariel

Hee lieve muisv,

Ik zag je naam staan en er begon gelijk een lampje te branden, misschien dat mijn naam jou ook nog iets zegt....Na bijna 2 jaar en ook de mm (gelukkig maar 1x IUI) nu bijna 16 weken zwanger van een 1-eiige tweeling.

Wat een geluk dat het nu ook eindelijk jullie beurt is! Zo zie je maar er kan een hoop veranderen binnen 1 jaar en gelukkig zijn ook voor jou de wonderen, de wereld nog niet uit!!

Van harte gefeliciteerd meid en ga lekker genieten van je zwangerschap en ik hoop dat je zonder al teveel klachten deze heerlijke en vooral bijzondere 9 maanden door komt....

Ik blijf ook duimen voor Daisy, die lieve schat verdient het zooooooo!!

Liefs Lynn.

Hey muisv van harte! Ja ik ken je nog wel! Leuk zeg, einnnndelijk! Geniet van dit wonder!

Groetjes Charlotje (nu dec mama!)

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat heerlijk dat ook jullie nu een kindje krijgen. Heel veel geluk!!

Gefeliciteerd!

Hoop dat voor ons de eerste ivf geluk brengt... Maar ff afwachten!

Ga jij lekker genieten van jullie langverwachte zwangerschap!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan