Na 2 maanden nog niet ongi en niet zwanger....

Hallo!
Ja, het wordt toch wel vervelend nu: volgens de digitale test van Clear Blue ben ik niet zwanger (2 weken  geleden getest) maar nu is mijn laatste menstruatie alweer 2 maanden geleden. Nu ben ik altijd al onregelmatig, maar nu duurt het wel heel erg lang!!! Wat zou dat kunnen zijn??? Voel totaal niet dat ik ga menstrueren (paar weken geleden wel) maar voel me ook totaal niet zwanger (niet dat ik weet hoe dat voelt...)
Moet de 28e naar de gyn (krijg ws Clomid), maar vind dit toch erg gek.
Wie heeft dit ook wel eens? Normaal menstrueer ik ongeveer om de vijf, zes weken.

Groetjes Cindy

Hoi

Het kan de spanning zijn hoor dat het uitblijft. Ik heb ook een onregelmatige cyclus, en ik merk dat als ik erg zit te wachten op mijn ongi dat hij dan zeker NIET komt...... Grrr. Veel verspilde testen dus...... Ik zou gewoon wachten tot je naar de gyn gaat. Dan kan hij kijken of je zwanger bent of niet en hoever je cyclus is. Evt kan je ongi opgewekt worden met medicijnen om je verder te helpen.

Succes
Caroline

Hoi cindy,

Koop geen zwangerschaptesten meer, maar wacht de gyn. af. Je bent waarschijnlijk niet zwanger, je hebt gewoon geen eisprong. PCO. Ik heb de eerste paar keer ook een menstruatie, wel heel onregelmatig. En de laatste keer is het na 5 maanden opgewekt.

Veel succes,

Groetjes,

Ilse

Tja, afwachten dus...ik had ook niks anders verwacht hoor, maar soms wil je een klinkklare oplossing voor je probleem. Niet dat die er is, maar goed! ik wacht rustig af, maar het mag nu echt wel komen vind ik. Het rare is dat ik al 10 maanden geleden gestopt ben met de pil en van begin af aan al om de 5/6 weken menstrueer. Behalve nu dus!
ben blij (nou ja... naar omstandigheden) dat ik naar de gyn mag nu, want ik wil graag dat er naar gekeken word wat er aan schort (waarschijnlijk PCO inderdaad zei de gyn al).
groetjes Cindy

Terug
Bovenaan