na 2 maanden zonder jullie!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Twee maanden geleden heb ik even afscheid van jullie genomen, vloog een beetje tegen de muur aan.
Jezelf op deze manier tegenkomen als je denk goed en stevig als een gezonde hollandse meid dat valt vies tegen.
Ik heb wel een beetje goed nieuws de laatste 3 maanden wel een regelmatige cyclus en ik voel nu ook de eisprong echt 36 uur echte buikpijn in het midden van me buik.
Ik ben ook aan het afvallen en voornamelijk eetgewoonte veranderen.

Je moet er echt wel heel veel voor overhebben om een kleintje van je zelf vast te mogen houden. IK DENK DAT HET DUBBEL EN DWARS WAARD IS. maar dat maakt het voor mij nog niet makkelijker.

Ik heb het allemaal niet bij gehouden of er nog veel zwangeren zijn metname degene die al langer bezig zijn.( niet lullig bedoelt voor de rest ik gun het jullie ook van harte)

wij zitten in ronde 23 en heb 1 mk acher de rug.

heel veel groetjes

2 maanden geleden was ik hier nog niet,
maar fijn dat je weer terug bent.
ik hoop dat het wat beter gaat, maar zo te lezen wel.
ik dacht ook, ik laat het wat rusten want ik was er alleen maar mee bezig, maar toch bleef ik terugkomen, omdat ik het ook spannend voor de anderen vind.
ik ben er nu nog wel veel mee bezig, maar wel rustiger, en niet zo dat ik met stress rondloop..
succes

Hé Nanda fijn dat je weer terug bent!

We zullen weer duimen voor elkaar!!!

Succes!!!

Ik probeerde ook van het forum weg te blijven maar het lukt mij ook niet echt.

Liefs Leah
ronde 11

he meid...

leuk dat je er weer bent...ik weet niet of je mij kent denk het niet.. ben nog niet super lang op het forum....

ik hoop voor je dat het snel lukt!!!

liefs cenn
ronde 21

Hoi!!!

Ik ken je volgens mij ook niet...
maar wel leuk dat je weer terug bent en er weer wat positiever tegenover staat.
Het klopt wat je zegt....een wondertje mogen krijgen is gewoon een gods geschenk!
Zelf ben ik nu 18 maanden bezig...dus hopelijk komt de dag dat we zwanger mogen zijn..steeds dichterbij!
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

hallo...

ik ben net nieuw hier,en ken je ook nog niet en jij mij ook niet.
ben 25 en net aan ronde 11 begonnen.
het zwanger worden vraagt inderdaad veel van je,ongemerkt ben je er altijd mee bezig!!!
nu ik dit forum heb ontdekt is dat wel fijn om te lezen dat er meer mensen lang over doen om zwanger te worden,wel jammer natuurlijk want we willen zo graag!!!
mijn schoonzusje en ik zijn ,zonder het van elkaar te weten, 1 dag na elkaar getopt met de pil,zijn was na 3 maand zwanger,en moet nu nog 8 weekjes!!!
wat natuurlijk heeeeeel leuk is ,maar wel erg confronterend voor mij en m,n vriend,het is zijn broer,maar we gunnen hun het natuurlijk van harte,maar wanneer zal het voor ons komen,en voor anderen die lang bezig zijn...

succes ...

xxxtam80

Terug
Bovenaan