na 2 miskramen nu een gezonde zoon!!!

he meiden,

ik heb hier vorig jaar ook een tijdje mee gepraat toen ik 2 miskramen heb gehad!
de eerste keer kwam mijn zwangerschap best onverwachts maar na een paar weken was ik er helemaal aan gewend en er helemaal gelukkig mee....tot de 10 weken want toen kregen we een echo met daarop een missed abortion.... met als een gevolg een curretage!
4 maand later was ik weer zwanger maar dat ging met 6 weken mis, veel pijn en veel bloed verlies en ook weer een curretage!
Daarna kregen we een afspraak bij een gynecoloog maar die zei dat we het maar gewoon weer moesten gaan proberen!
2 maand later was ik weer zwanger... helemaal in de wolken maar ook erg onzeker....
met 7 en halve week kreeg ik weer bloed verlies dus ik had de hoop al op gegeven maar ik kreeg verder geen krampen of pijn!
Met 8 weken kregen we een echo en daarop een kloppend hartje!!!!!
5 week geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon van 4270 gram!!!

Dus meiden.... wil jullie even een goed bericht laten lezen!
ik dacht na mijn 2 miskramen ook een tijdje dat ik misschien wel nooit een kindje zou krijgen en kijk nu!
ik snap dat het niet bij iedereen zo gaat natuurlijk maar er is wel hoop!

hou hoop meiden! heel veel succes allemaal!

liefs wilma

Hi Wilma,

wat fijn zeg voor je, van harte! Leuk dat je dan even hier een berichtje plaatst, echt! Ook wel eens leuk, een positief verhaal!
Veel geluk met je zoon, geniet ervan.

Groetjes Janneke

Van harte gefeliciteerd! Goed om hier ook eens een psotief verhaal te horen met zo'n goed resultaat! Geniet ervan, ik wens je veel geluk met je gezinnetje!
Karin

Hoi hoi

Ik heb ook 2 miskramen gehad.. maar nu 6 weken geleden bevallen van een kerngezonde dochter!! echt het kan goed gaan blijf allemaal de moed erin houden !! iedereen een heel vruchtbaar mooi 2009 gewenst!!kus bloem

Terug
Bovenaan