na 2 miskramen nu kloppend hartje gezien!

Hoi meiden,

Wilde m'n nieuws even delen...na 2 vroege miskramen, vanochtend een kloppend hartje gezien bij de gync.
Het is allemaal nog wel pril, we zijn nu 6,5 week zwanger, we mogen gelukkig over 2 weken alweer terugkomen voor een echo. Vind ik wel fijn.

groetjes,
Angel

ow wat goed zeg!!!
dat moet een grote geruststelling voor je zijn!

fijn he dat je vaker een echo krijgt...

liefs Carina
(duim je weer mee.. mijn eitje is in aantocht!)

He Angel,

GEFELICITEERD MEID!!! GEniet er maar lekker van! Wat is het heerlijk om eindelijk een kloppend hartje te zien he. ik wens jou een hele mooie zwangerschap toe en dat je er maar fijn van mag genieten!

groetjes,
Dionne
(15w4d zwanger van ons 1e wondertje)

Hoi meiden,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!!
Ja, we hebben er nu wel meer vertrouwen in, alhoewel het natuurlijk nog wel even spannend blijft. Maar we blijven positief!

Dion, fijn dat het met jou ook allemaal goed gaat!!! Genieten zeker?!

Carina, ik duim voor je dat je ons snel mag volgen en Rimke voor jou natuurlijk ook. Had je verhaal gelezen..heftig meid..miskraam van een tweeling. Sterkte meiden.

Groetjes,
Angel

He Angel,

Idd, positief blijven meid! Het is fijn dat het dit keer al goed voelt. Fijn dat je over 2 weken alweer een echo krijgt. Ik heb het zelf als zeer prettig ervaren dat je toch telkens weer ff die bevestiging krijgt dat het nog goed zit. We zijn 3 weken geleden voor het laatst bij de gyn geweest en ik mag morgen voor het eerst naar de VK toe. Op het moment is de zwangerschap echt genieten, zeker omdat mijn buik begint te groeien en dus ook (nog)meer mensen het zien. Maar toch zal ik erg blij zijn als ik morgen het hartje weer hoor kloppen. Heel raar, maar die angst blijft onbewust toch aanwezig, ook al zijn we nu al zover en is er geen enkele reden om aan te nemen dat het niet goed is. Maar goed, ik kijk er naar uit om ons wondertje te voelen bewegen, hetgeen hopelijk over een aantal weken het geval zal zijn. Hoop dat ik dan iets minder spannend naar de VK ga, omdat ik het tussendoor zelf leven kan voelen.

Geniet nog maar lekker van je zwangerschap!

groetjes,
Dionne

Dank je wel lieve Dion!

Ja, het blijft spannend, denk dat ik dat gevoel ook wel hou.
Hoe gaat het nu met je?

Ik kijk ook alweer uit naar de echo van a.s. dinsdag.

Groetjes,
Angel

Hé Angel,

Morgen is het al zo ver! Wat goed, weer een echo. Geef je even door hoe het was en wat voor moois je allemaal gezien hebt?
Ik werd vanmorgen echt wakker met de gedachte: Dit is de week van de echo, hè hè, eindelijk!
Ik heb heel veel zin in vrijdag...

Dion, goed om ook weer van jou te lezen. Lekker dat je buik zo groeit! Geniet er maar van, want ik kan me ook voorstellen dat je onzeker blijft. HOe ver ben je nu?

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan