Hallo allemaal,<br />Ik heb even een vraagje…<br />30 december 2019 was ik 10 weken zwanger en toen had ik mijn 1e echo, daar bleek helaas het hartje niet te kloppen en heb ik op 6 januari pillen ingebracht(gekregen van de gyn) en toen het kindje verloren. Daarna nog een echo gehad of het schoon was en ja het was schoon. Op 14 september 2020 weer een positieve test mogen doen en op 18 december helaas weer een miskraam gekregen. Weer vrij snel zwanger en heb op 19 oktober 2020 een positieve test mogen doen. Helemaal blij!!! 3 X scheepsrecht. Dacht ik. Vanochtend ging ik naar werk en ik ga naar de wc en zie ineens giga veel bloed, lijkt op de vorige miskraam… ben nu 4 weken en 6 dagen.<br />Als dit een miskraam is, wat word er voorgesteld om te doen?Ik wil het liefst een soort kijkoperatie, ik weet niet of er iets mis is maar dit is wel echt zo pijnlijk mentaal…. pfff… Weer gebroken ?<br />100% weet ik niet of dit wel of geen miskraam is, als het bloeden zo doorblijft zal het wel zo zijn.<br />September 2020 heb ik mijn bloed waardes laten testen en alles was goed. Bij mijn man ook.<br />Iemand ervaring met de 3e miskraam en hoe ze dit gaan behandelen eventueel? De VK belt mij va vanmiddag ook even om alles te bespreken.<br />