na 2 opnames nog steeds koorts

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

na 2 ziekenhuis opnames, kwamen we eindelijk als gezin thuis.
na 24 uur had ik weer koorts, dus weer naar het ziekenhuis.
moest voor de derde keer worden opgenomen.
er was alleen geen   plaats op de kraamafdeling en anders zou onze dochter op een andere afdeling komen te liggen, dus ik we gingen naar huis.
het was slechts een kwestie van tijd, wanneer de koortspiek weer zou komen.
dit was afgelopen donderdag weer het geval.
Nou is de diagnose weer een borstontsteking, maar op de echo was voor de derde maal niks te zien, maar toch aan de antibiotica.
ik moet nu een week lang iedere dag naar het ziekenhuis om een half uur aan het infuus te hangen.
we hopen zo dat het hierna over is. anders moeten we als nog het ziekenhuis in.
onze dochter zit nu voor een week aan de kunstvoeding.
echt wonderbaarlijk hoe ze zich iedere keer zo makkelijk aanpast.
nog 4 dagen dan mag ze weer fijn aan de borst.
Kan echt niet wachten. Het zit even   niet mee, en de angst dat het hierna nog niet over is, is erg groot bij mij.
we houden hoop.
God gaf ons zo'n mooie fantastische dochter, ons allen gaf hij ons, onze kleine wondertjes.
en ik weet zeker dat hij ook onze gebeden verhoort.

Liefs conny mv delissa (1 november 2008)

Hey!

Ik ben ruim een week na de bevalling opgenomen geweest met buikpijn en koorts. Ik had ontsteking eierstokken/leiders. eerst dachten ze een placenta rest in de baarmoeder waarvoor ik gecurreteerd ben maar dat was het dus niet. toen voor een CT-scan geweest en bleek vol met abcessen te zitten.... eerst met abtibiotica geprobeerd en het leek beter te gaan maar hield nog wel koorts pieken, dus weer voor een ct-scan en toen bleek het alleen maar erget te zijn.... dus 2 uur later op de oktafel.... dar hebben ze alle abcessen weggehaald, totaal 2 weken in het zh gelegen. MIjn dochter lag nog in de couveuse en in de 2de week dat ik er lag heeft ze bij mij op de kamer gestaan overdag en 's nachts ging ze weer naar de kinderafdeling. Het waren 2 vreslijke weken, ben echt ziek geweest, veel afgevallen, en weer een operatie erbij.... ook niet echt leuk. Ze wilden eerst mijn buik helamaal open snijden maar gelukkig hij heeft dat niet gedaan. Maar ja mijn buik zit nu onder de kleine sneetjes. Heb bergen antibiotica gehad waardoor ik nog zieker werd. De koorts bleef weg maar om te voorkomen dat het terug zou keren moest het. Elke dag een nieuw infuus prikken omdat het telkens ging ontsteken

Maar goed wij zijn nu gelukkig thuis en alle gaat goed!

Ben benieuwd wat er nu met jou aan de hand is!

Ester

Terug
Bovenaan