Na 2 vroege miskramen weer zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Ik wilde het grote nieuws vertellen dat ik zwanger ben!
Na een vroege miskraam in september en november is het nu (zonder na november ongi te zijn geworden) weer raak!

Ik ben super blij, maar ook weer onzeker.
In m ´n buik voelt het rustiger dan in september en november, dus dat is denk ik wel een goed teken.

Voor iedereen hier:GLITTERS!!!

Succes meiden!

Groetjes Sientje

Geweldig!
GEFELICITEERD!!

Ik duim dat alles deze keer goed zal gaan!
Je maakt je natuurlijk zorgen, maar probeer er ook nog een beetje van te genieten.

meid van harte gefeliciteerd, en geniet ervan he

groetjes linda

Van harte gefeliciteerd!! Wat een geweldige kerst voor jullie!
Wat een hoopvol berichtje, je hebt mij weer even een hart onder de riem gestoken; ik heb begin december ook een vroege miskraam gehad (ongeveer 5 weken).
Een bericht als dit geeft weer hoop voor de toekomst.
Wij klussen dus maar rustig verder.
Probeer er voorzichtig van te genieten, kan me je angst wel voorstellen!

Liefs Stefanie

Van harte gefeliciteerd Sientje!

Ik kan me voorstellen dat het spannend is voor jullie.
Ik vind het zelf ook nog erg spannend en ben erg benieuwd naar de eerste echo
die ik krijg op 14 januari.

Veel liefs,

Twinkel3 (4 wk,1 dag)

Sientje!!!! Wat een goed nieuws. We waren in november samen zwanger, zaten toen bij Wie NOD 15 november, geloof ik. Ik heb nog regelmatig aan je gedacht. Vond het zo kl*te voor je. Ik wens je heel veel geluk en succes! Probeer echt van je zwangerschap te genieten. Dat doe ik ook steeds. (Heb gisteren mijn 1e echo gehad: geweldig! Hopelijk kan jij dit binnenkort ook zeggen).

Liefs Cathy

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En hoop voor je dat het dit keer goed mag gaan en dat je over 8 maanden een mooi wonder in je armen mag houden.

Liefs Sharine

Heej Sientje, ik heb in oktober een miskraam gehad en nu ben ik ruim 5 weken zwanger. Ik voel me ook compleet anders dan in oktober, dus ik ga er maar vanuit dat alles goed zal gaan. 4 januari heb ik een echo in het ziekenhuis om te kijken of alles goed is. Ik ben heel erg benieuwd. Hopelijk blijft het nu wel goed gaan, 2 keer mis is eigenlijk al 2 keer te veel. Succes en gefeliciteerd natuurlijk...

Terug
Bovenaan