na 2 weken alweer ongesteld wie kent dit???

hallo
ik ben samen met mijn vriend nu bijna 2 jaar bezig voor ons eerste wondertje, vanaf januari begonnen met clomid, omdat mijn cyclus niet regelmatig was, de eerste paar maanden met clomid ging goed, totdat we in april hoorde dat het zaad van mijn vriend echt super goed was, dat we een half jaar naar huis gestuurd werden, het zaad van mijn vriend was eerst zo slecht dat we alleen ivf behandelingen konden doen, maar door minder roken en drinken heeft hij een super resultaat behaald, maar nu al 2 maanden na 2 weken ongesteld, vorige maand weer terug naar de gyn, die zei er zou wel eens wat gezeten kunnen hebben, dus ja wij met vraagtekens naar huis, want wat nu? ik moest een   maand stoppen met clomid, om mijn lichaam weer even te laten rusten, wij wel heel positief ovulatie testen gekocht, en deze uitgeprobeerd vanaf de 8ste dag, op de 10 en 11de dag gaf de ovu test een piek, wat eigenlijk elke keer ook te zien was op een echo op de 10de dag, dus wij die 2 dagen geklust en de dagen ervoor, maar nu na 2 weken toch weer ongi geworden, wij snappen er niks meer van?? het was voor clomid wel onregelmatig maar nooit al na 2 weken ongi! wij weten het even niet meer, willen zo graag een kindje maar mijn vriend kan mij opvegen elke maand, heb steeds erge huilbuien, ik wil graag in contact komen met mensen die dit ook meegemaakt hebben, of ook nu meemaken??   ik ben het zo zat!!

hoi hoi

ja hopelijk wordt alles dan wat duidelijker
want als je steeds zo snel ongi wordt kan het ook niet gaan innestellen
misschien heb je een erg dunne slijmwand die je opbouwd

hopelijk pakt het goed uit en kunnen ze wat duidlelijkheid scheppen

veel succes

groetjes moekje

Hoi Danielle,

Ik had even een tijdje afstand genomen van dit forum omdat ik het even rust wilde geven maar zat er nu toevallig en zag je berichtje. Ik was benieuwd of  je inmiddels meer weet.

Ik ben ook 2 jaar bezig voor de 1e. Geen normale cyclus dus Clomid en een vriend met verminderde kwaliteit enzo. In januari zwanger geweest maar helaas na 8 weken miskraam.

Heb ook veel last van huilbuien (en opvliegers ;o) van de Clomid. Wij hebben besloten het ziekenhuis even te laten voor wat het is de komende maanden (ben alle onderzoeken en echo's etc even spuugzat). Wij gaan in oktober pas weer. Heb het eigenlijk als ik heel eerlijk ben voor nu even een beetje opgegeven. Elke maand denk ik vanalles te voelen en dan weer niet... En misschien als ik gewoon toegeef aan dit negatieve gevoel dat ik er niet meer zo mee bezig ben en mijn lichaam ineens wel doet wat ik wil. Kromme redenatie misschien maarja... zit er ook gewoon even doorheen.

Als je eens buiten het forum om van gedachten wilt wisselen moet je het even aangeven dan kunnen we misschien mailen ofzo.

Sterkte voor nu!

Gr. Cindy

quote: cjpt reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-06-2008 13:27:56'));

Hoi Danielle,

Ik had even een tijdje afstand genomen van dit forum omdat ik het even rust wilde geven maar zat er nu toevallig en zag je berichtje. Ik was benieuwd of  je inmiddels meer weet.

Ik ben ook 2 jaar bezig voor de 1e. Geen normale cyclus dus Clomid en een vriend met verminderde kwaliteit enzo. In januari zwanger geweest maar helaas na 8 weken miskraam.

Heb ook veel last van huilbuien (en opvliegers ;o) van de Clomid. Wij hebben besloten het ziekenhuis even te laten voor wat het is de komende maanden (ben alle onderzoeken en echo's etc even spuugzat). Wij gaan in oktober pas weer. Heb het eigenlijk als ik heel eerlijk ben voor nu even een beetje opgegeven. Elke maand denk ik vanalles te voelen en dan weer niet... En misschien als ik gewoon toegeef aan dit negatieve gevoel dat ik er niet meer zo mee bezig ben en mijn lichaam ineens wel doet wat ik wil. Kromme redenatie misschien maarja... zit er ook gewoon even doorheen.

Als je eens buiten het forum om van gedachten wilt wisselen moet je het even aangeven dan kunnen we misschien mailen ofzo.

Sterkte voor nu!

Gr. Cindy

hoi meid,

je kent mij niet maar ik heb hier ook een tijdje geleden geschreven
3 jaar overgedaan en nu mama van een zoon van 11 maanden.
nu weer hier omdat we een 2de willen.
ook ik heb lang aan de clomid gezeten en werd er zo labiel als de pest van
ik herken je bijverschijnselen en het gevoel van (zal het ooit nog lukken)
wat ik je wil meegeven is , geef de moed niet op ookal is een rustmoment voor jezelf wel lekker.
als je geen succes boekt met de clomid ga praten over iets anders , dat je verder wilt
kom op voor jezelf en voor je lichaam.

ik wens je heel veel succes en sterkte toe en kracht om door te gaan
en hoop dat jullie gauw ook een wondertje mogen verwachten

liefs moekje

hoi cindy
we hebben precies hetzelfde probleem, mijn vriend drinkt en rookt, en daardoor is het zaad heel slecht geweest, hij drinkt en rookt nu minder en het boekt vooruitgang, maar naar mijn idee nog niet goed genoeg, want anders zou ik nu toch wel zwanger zijn?? ik ben bang dat er bij mij iets niet goed zit, omdat ik nu al 2 keer achter elkaar ongi ben na 2 weken, en dat het bloedverlies ruim 1,5 week aan houdt, wij snappen er niks meer van, a.s zondag voor de echo, en dan horen we hopelijk meer! misschien een fijn idee om te mailen, of op msn eens te babbelen, lijkt me wel leuk. mijn email is remco-danielle@live.nl quote: cjpt reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-06-2008 13:27:56'));

Hoi Danielle,

Sterkte voor nu!

Gr. Cindy

Terug
Bovenaan