Na 2 weken weer ongesteld.

<p>Hallo Dames, Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn waarbij de menstruatie onregelmatig is na het stoppen met het spiraaltje, begin me langzaam zorgen te maken. De bloedingen zijn onregelmatig (1e keer na 2 wkn, vervolgens 28 dagen, daarna 6 wkn, toen 7 wkn en nu na 1 week weer een royale bloeding – 2 dagen- ). Mijn HA zegt dat het direct na verwijderen de eisprong op gang moet komen en als het over 6 mnd nog niet gelukt is ik een afspraak moet maken. Herkennen meer mensen dit in de eerste periode?</p><p>De afgelopen 2 maanden heb ik ovulatietesten geprobeerd (sensitest) maar ik heb iedere dag wel een streepje (de ene lichter dan de ander, maar nooit een knaltest)</p>
 
Hoi hoi
Ik had na verwijderen van mijn spiraal meteen een bloeding van 5 dagen en daarna was ie redelijk stabiel ongeveer om de 4 weken maar de laaste x dat ik mijn menstruatie had zat er 3 weken tussen dus het kan idd dat het onregelmatig is, ben nu 8.3 weken zwanger dus het "werkt" wel ondanks de onregelmatige cyclus. Ik gebruikte ook de sensitest ovulatie testen en daarmee kan het heel lastig zijn om je piek te vinden. Ik deed eerst die van sensi en als die richting donker ging over stappen op clearbleu ovulatie test met de smiley.en als het even kan om de dag sex hebben (week na je menstruatie) dan ben je altijd wel optijd haha.
 
Terug
Bovenaan