na 20 maanden proberen, eerste behandeling IUI

hallo, ik ben kim en ik ben 24 Jaar. ik was 17 toen ik zwanger raakte van mijn dochter (nu 6 jaar) ik was erg jong, Maar na een infectie waar ik 2 jaar mee ben doorgelopen, is mijn linker eileider verkleeft, en na 2 operaties is het weer dicht gegroeit, vandaar dat ik nu gestart ben met puregon 50 EH. ik spuit elke dag rond 10e 5 eh, en ik zit nu op dag 7, morgen een FM folikkel meting, en dan hoor ik waneer er sperma naar het labaratorium gebracht moet worden, ik schat op dag 14. iemand anders nog ervaringen die ze graag met mij wilt delen?

Mvg mamakimmie

Hoi,

Ik ben Anna, 31 jaar en wij zijn 2 jaar bezig. Allerlei onderzoeken en een kijkoperatie verder, niks gevonden. Er zit wel een cyste in mijn linkereierstok, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Ik ben vandaag op prikles geweest en mag meteen beginnen! Vanavond zet ik mijn allereerste prik, het is dus ook helemaal nieuw voor mij. Op het doosje staat Menopur, overeenkomend met 75 IE FSH. Ze hebben uitgelegd wat het is, maar ik moet het nog even een keertje goed nalezen ;) Succes!!

Liefs

Hoi!

Ik ben Daisy, 28 jaar en ik zit nog net een stapje voor jou. Begin maart heb ik een HSG gehad en zit nu in de 3 maanden wachttijd. Eind mei kan ik bellen voor een kijkoperatie en daarna ga ook ik met IUI beginnen.

Iedereen die nu met IUI bezig is of begint, volg ik op de voet, want waarschijnlijk begin ik in oktober met IUI.

Succes meid! Misschien heb je er maar 1 nodig! ;-)

Liefs Daisy

Hoi hoi,

Ik ben ook Kim en ook 24 jaar :) toevallig haha

Ik begin vandaag weer met de volgende rond IUI met clomid. Ik heb er nu 10 gehad dus dit zal de 11e keer zijn. Bij de 4e IUI in combinatie met clomid ben ik zwanger geraakt maar helaas mocht het niet zo zijn en kreeg ik na 12 weken een miskraam. Toen mocht ik weer opnieuw beginnen met 6 pogingen en die heb ik ook al gehad. Ik wilde toen door voor IVF maar omdat ze me zo jong vinden en al een keer zwanger ben geraakt door mocht ik toch nog 2 keertjes IUI proberen. Dus dat doen we dan maar. In juli gaan we beginnen met IVF als deze laatste 2 pogingen met IUI niet lukken. Wij zijn inmiddels 3 jaar bezig en er is bij ons geen oorzaak gevonden.

Dus mochten jullie vragen hebben ik ben inmiddels erg ervaren haha ( ik lach er maar om!)

Heel veel succes Liefs Kim

Terug
Bovenaan