na 2de mk toch weer proberen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal wie heeft het na 2 de mk toch aangedurft om weer te proberen zwanger te worden en bij wie is het toen wel gelukt . ben zelf 37 en 22 mei men 2de mk gehad was dit keer een missed abortion heb toen pillen gekregen om het op te wekken.op het ziekenhuis zeiden ze dat het komt omdat ik niet meer zo jong ben maar er zijn toch genoeg vrouwen die op deze leeftijd pas hun eerste kind nemen en wij hebben er al 4 ben benieuwd of er vrouwen zijn bij wie het wel is goedgekomen groetjes van ingrid

Ik heb geen ervaring maar wil je zoiezo succes wensen, ik heb een grote kans op vervroegde overgang (mijn moeder al met 32) ja wat is te oud, geestelijk gezien vind ik niets MAAR op den duur gaat je lichaam tegen je werken en word het toch lastiger (ik zeg niet onmogelijk) de kans op miskramen en aangeboren afwijkingen neemt toe met elke levensjaar.

Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer mag doorzetten in een gezonde zwangerschap en een prachtig kindje!

Tja, mijn moeder heeft 7 kinderen gehad, de jongste op haar 34 ste en daarna wilde het niet meer, dus da's eigenlijk best jong nog en voorheen was het nooit een probleem.

Maar je hebt natuurlijk elke zwangerschap kans op een mk, pech als het 2x acher elkaar is? Ik vind het ook moeilijk daar wat over te zeggen, ieder lichaam is anders, de een is lichamelijk gezien sneller te oud dan de ander. Er zijn er zat die 1 of 2x een mk hebben hoor, op alle leeftijden!

sterkte ermee, wie weet lukt het nog eens wel

groetjes
     klarie

Terug
Bovenaan