Na 3 dagen Ziekenhuis weer thuis met baby in mijn buik :-(

Hoi allemaal,

vorige week heb ik hier een bericht geplaatst dat ik maandag naar de gynaecoloog moest om een inleiding te bespreken ivm de grote van onze baby. Ik mocht gelijk een dinsdag al komen. Alles zat nog potdicht en daarom zijn ze begonnen met gel. Dinsdagavond kreeg ik regelmatige krampen en het zag er goe uit. De baarmoedermond was verweekt...goed bericht dus!! Woensdag weer gel gehad in de hoop dat ze donderdag mijn vliezen konden breken. Helaas bleef het bij 1cm en ligt ons kindje nog hoog, zodat de vliezen nog niet gebroken konden worden. Vanmorgen was de situatie onveranderd en mocht ik naar huis om een weekendje tot rust te komen! Maandagmorgen vroeg moeten we ons weer melden. Jullie snappen dat ik menig traantje heb gelaten van de week. Zeker als er om je heen allemaal stralende mama's op zaal gereden worden en er van die vertederende babyhuiltjes te horen zijn....Aan de andere kant ben ik tot nu toe super begeleid en hebben ze me ook uitgelegd wat de risico's zouden zijn van een geforceerde inleiding en we willen tenslotte toch het beste voor onze kleine meis. Het is nog even afwachten dus.....

Kreeg van iemand de tip om wonderolie in te nemen. Bij haar helpt het altijd...ach...baat het niet, dan schaad het niet....

Ohh meid wat verschrikkelijk balen!!!
Ik kan heel goed begrijpen dat je dan wat traantjes laat en is niet meer dan normaal denk ik!
Ik zou ook gehuild hebben als ik jou was.
Nu hopen dat er maandag meer gedaan kan worden voor je.
Ik zelf mag maandag ook naar zh naar de gyn!

Zal voor je duimen dat er maandag meer gebeurd!
Succes en heeeeeeel veel sterkte

ja das idd wel klote zeg!!!:(
maar wel heel fijn dat je zo goed begeleid bent. en het is als ze je vliezen breken als je nog 1cm ontsluiting hebt je heel heftige ween kunt krijgen en geen ontsluiting. dat is wat ze mij hadden verteld. ik ben ook ingeleid, en de eerste dag lukte het ook niet. 2x gel gehad en net 2cm opgeschoten. de dag erna zat ik op 3cm en hebben ze wel de vliezen gebroken en infuus aangesloten, en 2uur later was luna er.

maar het is zeker balen als je allemaal babies voorbij hoort komen en jouw baby zit nog in je buik.
heel veel succes, hopelijk gaat het van het weekend uit zichzelf doorzetten en anders komt het maandag vast helemaal goed!!!
zet hem op he!!!!
Xx

niet alleen vrijen maar ook tot een orgasme komen, schijnt te werken
Kan me voorstellen dat je een paar heel vervelende dagen achter de rug hebt. Hoop voor je dat het maandag allemaal wel gaat lukken
voor nu dikke knuffels en rust nog even goed uit
xxxx

Jeetje wat een onzekerheid.
Wonderolie niet doen hoor, raken alleen maar je darmen zwaar van overstuur en mensen hopen dan doordat je darmen zo rommelen je baarmoeder mee gaat doen, maar je kan je er ook flink beroerd door voelen, dus liever niet doen :)

Dank jullie wel voor jullie lieve berichten en tips natuurlijk!!! Sommige tips kreeg ik ook van mensen die ik in het ziekenhuis sprak, maar helaas heb ik al 9 mnd geen zin in vrijen (arme man van mij). Dank je voor de tip van de wonderolie femmama-inspe, maar ik had het al in huis en heb het ingenomen. Dat je darmen er lekker van gaan werken, heb ik inmiddels wel gemerkt!! Nu is dat voor mij niet zo'n probleem, want tegen het einde van de zwangerschappen heb ik altijd enorm last van obstipatie en moet ik veel moeite doen om mijn ontlasting kwijt te raken en persen raden ze erg af, dus komt dit goed uit....Al ben ik niet van plan om het iedere dag te gaan nemen, maar alleen als ik weer last krijg. Voor nu heb ik een opgelucht gevoel in mijn buik!
Verder wachten we maar weer af wat er maandag en de rest van de week gaat gebeuren....Mama's die bevallen zijn, geniet van jullie baby's en kraamtijd en de andere mama's veel sterkte bij het wachten en de bevalling!

Terug
Bovenaan