na 3 jaar en 1e IVF poging gelukt joehoee!!

Hoi mama's in spe,

hopelijk blijft het nu goed gaan! zwanger van nu nog één kindje waren er eigelijk 2!! zitten nu op de 11 weken..wanneer zijn jullie allemaal uitgeteld ik op 22 april! Groetjes vanuit Eindhoven!!

Hoi hoi!
Gefeliciteerd na al dat harde werk! Knap gedaan hoor!
2 is leuk maar inderdaad jullie zullen vast al heel blij zijn met 1.

Ik ben 9 april uitgerekend van ons 3e kindje, en er waren 2 vruchtzakken dus hadden er ook 2 kunnen zijn... raar idee, maar zijn al blij met 1 kindje... heb in het verleden 3 miskramen gehad.

Spannend voor jullie!
P.s. ik woon vast in de buurt!

Groetjes Bowi

Hallo!!!

En enorm welkom bij de club! Wat een waanzinnige ervaring moet dat nu voor jullie zijn na al die tijd! Hoop dat je ondanks een verlies toch lekker kan genieten van het nieuwe leven wat in je mag groeien.

Zelf ben ik 24 jaar, en 11 weken zwanger van de eerste, en ben op 25 April uitgerekend! Dus lopen lekker gelijk! (en zelf jarig op 22 April...;))
Bij ons was het de eerste ronde, en gelijk raak! En geloof me, dat kan je ook echt niet geloven en bevatten hoor! Nu komt het vertrouwen langzaam terug, ik geniet al die weken al maar nu steeds meer. Heerlijk om een zwanger lichaam te hebben.

Groetjes Dreaming

hallo,

welkom bij de april mama's! wat fijn zeg dat het jullie eindelijk gelukt is. Wij hebben het geluk gehad dat het in 1x raak is. Het is voor ons ook ons eerste kindje en 22 april uitgerekend.

succes met je verdere zwangerschap en geniet van zo een kleintje in je buik.

liefs

Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed ( maar je bent alweer 11 weken, dus die kans is heeel groot) en wordt alle moeite beloond met een blakende baby!
Ik ben nu 13 weken+3 en 9 april uitgerekend van spruit nr 2 ( nr 1 is nu 3)

Gefeliciteerd meid en join the april club.
Ik ben 26 en zwanger van de 1e en 7 april uitgerekend.
Geniet lekker van je buikje en probeer niet te veel zorgen te maken.

dankjewel schatten!! jullie ook allemaal een fijne zwangerschap dat ze allemaal maar gezond op de wereld komen volgend jaar!

Terug
Bovenaan