Na 3 maanden eindelijk ongi..!

A

Anoniem

Guest
Eindelijk, ik ben na drie maanden ongesteld geworden! Heb nog nooit zo lang erop moeten wachten zeg.. Belachelijk!
We zijn ook bij de huisarts geweest, hij heeft me eindelijk door verwezen naar de gyneacoloog! Werdt weleens tijd.. Hoop dat de gyn wt meer kan vinden/doen om mijn cyclus weer normaal te krijgen.
Ik ben sinds februari steeds met tussenpozen van 2 maanden en nu dus zelfs drie maanden ongi.. Wil t zo graag weer normaal hebben! Ik ben ook begonnen met temperaturen, kijken of dat wat oplevert.. En of kijken of het wat te maken heeft met mijn schildklier.. Spannend allemaal hoor!
Heeft iemand een idee wat er gaat gebeuren bij de gyn, niets engs toch? Brr.. na ja dit is ook niet alles dus dan maar met mn benen wijd daarzo..

Wish me luck!

En iedereen ook veel geluk!
Anne!

hoi Anne,
bij mij gingen ze met een vaginale echo kijken of er niks mis was. Doet geen pijn maar je moet helaas wel met je benen wijd. Als het een mannelijke dokter is, is er wel altijd een vrouw bij aanwezig, om je wat meer op je gemak te stellen.

heej,

ja ik snap dat jer blij bent dat je eindelijk ongesteld bent (of niet)!
Jeetje ik denk dat ik ook helemaal gek zou worden als ik na 3 maanden nog niet ongesteld was.
Ik weet verder niet wat dokters enzo gaan doen, maar wilde gewoon even reageren.

gr. xxx

tja, was ook liever niet ongesteld geworden, maar ja wist toch al dat ik niet zwanger zou zijn en als je dan 3 maand moet wachten.. pfff.. dat duurt wel lang dan hoor. Maar zit nu weer in mn volgende cyclus op dag 14 dus ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren.. eerst maar 11 januari naar de gyn, daarna zal ik wel weer een keer ongi worden   (wat ik niet hoop, wil ook zo graag zwanger worden..!!), ben iig mn hele cyclus kwijt, hoe lang t duurt enzo.

Mijn vriend gaat mee naar de gynaecoloog, das niet gek toch? Ik vind het toch iets van ons samen dus vond het wel prettig als hij mee gaat..
Hou er ook niet zo van om daar zo koud te liggen haha..

groetjes!

Terug
Bovenaan