[quote quote=10253511]Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat leeftijdsverschil lijkt me, wel pittig in het begin denk ik maar ze hebben veel aan elkaar. Ik ben nu 8 weken, en zou 24 mei uitgerekend zijn en mijn dochtertje is op 14 mei geboren met 37 weken. Lukt het allemaal een beetje met een dikke buik en 2 kindjes? ? vooral heel gezellig zometeen 3 kleintjes![/quote]
Je moet het alles maar over je heen laten komen. Hoe meer jij jezelf druk maakt hoe drukker word het om je heel.
Ik vind ze echt heel schattig samen. Ze hebben soms ook wel ruziebuien maar welke kinderen(mensen) hebben dat niet.
Kwam de bevalling vanzelf zo vroeg op gang of was er wat? Ik heb met 1ste 41+1 gelopen en met 2de 40+3. Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
Ik gun mezelf wel de tijd om met me kinderen te hebben en werken doe ik vanuit huis. Het lukt allemaal best wel als ik maar voldoende rust krijgt snachts.
Idd heel gezellig. En benieuwd naar wat de andere twee ermee doet. De oudste vrijft iedere morgen even over me buik en dan zegt ze hallo baby, of baby slapen. Zij had vorige week ook 3 schopjes tegen haar hand gehad van de baby. Vond ze heel leuk. Ben nu 23+1weken.