Na 3 miskramen zwanger

<p>Lieve mensen,</p><p> </p><p>Na 3 miskramen heb ik gisteren 3 testen gedaan en alle drie waren ze positief. Heb gelijk de huisarts gebeld voor een nieuwe verwijzing naar de gynaecoloog. Dit vanwege de 3 eerdere miskramen. Ook ben ik lichtelijk wat te zwaar en moest ik van de gynaecoloog terug komen als ik zwanger was voor strengere controles. </p><p> </p><p>Ik ben volgens de huisarts nu rond de 5 weken.  Maar we zijn natuurlijk zo onzeker als de pest. Vanwege de eerdere miskramen.</p><p> </p><p>Ik heb ook last van mijn onderbuik. Niet zoals ongesteldheid. Maar een beetje zo'n zeurende pijn in mijn onderbuik. </p><p> </p><p>Moet ik mij nu zorgen gaan maken? We hopen zo dat het eindelijk goed gaat! </p>
 
Hoi!
Ik begrijp je zorgen, dus misschien kan ik je hierin wat geruststellen; de krampjes zijn normaal. Had ik ook en ben alweer 17 weken zwanger!
Probeer te ontspannen en te vertrouwen op je lichaam.(Makkelijker gezegd dan gedaan, uiteraard)
 
Succes en ik hoop dat het goed gaat!
 
Maak je alsjeblieft niet druk, want dat heeft echt geen zin (eerder kan het kwaad), iedere zwangerschap is anders en kwaaltjes komen, gaan, blijven weg. Probeer te vertrouwen op je lijf! Probeer jezelf anders af te leiden, eet gezond, ga lekker wandelen en geniet van de herfst. Ga er vanuit dat je volgend jaar je kindje mag ontmoeten, ondanks je slechte ervaringen! Veel geluk!
 
Krampen horen erbij! Niet druk om maken! Ik ook na 3 miskramen alweer 25 weken zwanger. De eerste weken zijn vreselijk.. Maar je komt er doorheen en het vertrouwen in je lijf gaat (terug) komen. Succes! 
 
Krampen horen erbij! Niet druk om maken! Ik ook na 3 miskramen alweer 25 weken zwanger. De eerste weken zijn vreselijk.. Maar je komt er doorheen en het vertrouwen in je lijf gaat (terug) komen. Succes! 
 
Krampen horen erbij! Niet druk om maken! Ik ook na 3 miskramen alweer 25 weken zwanger. De eerste weken zijn vreselijk.. Maar je komt er doorheen en het vertrouwen in je lijf gaat (terug) komen. Succes! 
 
Terug
Bovenaan