Na 3 miskramen....

A

Anoniem

Guest
.....zijn we weer zwanger!!! hopelijk gaat het nu echt goed, maar voel me echt heel zwanger dit keer dus heb goede hoop!!! Heb ook echt een dikke positieve streep!!! ben helemaal gelukkig en papa ook!!! Als alles goed blijft gaan zijn we begin februari 2009 uitgerekend!!! Allemaal heel veel succes met zwanger worden en hier komen de glitters, dat ze jullie maar mogen helpen!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dikke knuffel sweety

Hoi Sweety,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Geniet ervan!! En ik hoop mee dat het deze keer goed zit en jullie begin 2009 een mooie baby in jullie armen kunnen sluiten.
Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?

Nogmaals, van harte.

Groetjes Bloemetje

OO ja hier sta je!! gefeliciteerd zeg!!! super leuk!!! alle meiden ook van mij bergen glitters! En niet de moed opgeven...ik was zwanger na bijna 3 en half jaar!!!

Liefs Emmie
******************************************************************************************
*****************************************************************************************

Goh joh, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten!
Hoop voor jullie dat alles nu goed mag komen en dat jullie in Februari een mooi en gezond mensje in jullie armen mogen houden!

Liefs Rimke
26+3 ( ook na een miskraam....)

gefeliciteerd met je zwangerschap!! dat hebben jullie zeker verdiend zeg na 3 miskramen!! positief zijn alles gaat goed!!

Lieve sweety

Wat een goed nieuws meisje. Hoop dat deze keer alles goed mag gaan ! Wens je een fijne zwangerschap en een gezonde baby over 8 maanden. Geniet er maar lekker van ...

Kus happy

HEEL VEEL GELUK MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!!
Geniet er lekker van en natuurlijk van Harte Gefeliciteerd!

Geweldig zeg!! Gefeliciteerd!!! spannend nog ff allemaal zeker na die miskramen...ik weet ongeveer hoe je je moet voelen, heb ook net n miskraam achter de rug..maar jij 3..pffff hoop echt voorjullie dat alles nu voorspoedig mag gaan!! veel geluk!! en geniet ervan!!!
Liefs mij

Terug
Bovenaan