Na 31 rondes...

A

Anoniem

Guest
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
Kan ik eindelijk de volgende woorden uittypen...
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

++++++++ +++++++ +++++++++ +++++++++ +++++++ +++++++++ +++++++ ++++

Na 2 jaar en 4 maanden is het dan eindelijk zover.... ik kan het niet geloven, 't is nog zo onwerkelijk.   Maar het stond er toch echt, hihi

Voor iedereen die ook wat langer bezig is, kop op hoor, want je ziet het....het kan!!!
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel liefs allemaal,
MOON

Hoi

Ik lees altijd met jullie mee en nu lees ik het goede nieuw!!!
Ik moest even reageren...
GEFELICITEERD meid, het is je zo gegunt !!!!

Liefs Mama2006 (13w)

Nou je geduld wordt gelukkig bekroond! Ontzettend fijn zeg! Na een lange (moeilijke) periode nu extra genieten van dat wondertje wat in je groeit!!
Gefeliciteerd!!

*komt binnen en vangt de glitters! schreeuwt ondertussen*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD MOON!!! Wat een supernieuws zeg! heb je de afgelopen dagen goed gevolgd hoor!!!! Wat fijn dat je eindelijk die woorden kan typen! (lijkt mij ook zo geweldig!)

Denk dat je wel goed zit met je uitgerekende datum hoor! Wat ik zo op de andere topics heb gelezen! Oh wat fijn meis, wat zullen jullie gelukkig zijn!
Hoe reageerde je mannetje, kon hij het nog droog houden?!

Heb je al gebeld en weet je wanneer je je eerste echo krijgt?!

Geniet ervan lieverd, het is jullie zooooooo gegund!

Liefs Joepie
(9 maart intake ICSI!)

GEFELICITEERD!!! Ik ken je dan wel niet, maar voel me ook erg blij voor juliie!! Wat heeft het een lange tijd geduurd zeg! Ik kan me voorstellen dat je het niet kan geloven dan.
Ik wens je heel veel geluk en dat alles goed mag gaan!

groetjes Mellow

GEFELICITEERD!!! Ik lees al een tijdje mee ook al schrijf ik niet zoveel, en ik ben ZOOOO blij voor je dat het eindelijk is gelukt. Ik vond altijd dat je er zo goed de moed in hield na al die rondes en kijk aan: het is toch maar mooi gelukt!!!

Moon,

Ik vind het zo supergeweldig voor je dat ik zo even niet weet wat te schrijven,

Gefeliciteerd is veel te weinig in dit geval!!!!!

Ik vind het helemaal super voor je en wens je een superfijne zwangerschap en heel veel geluk met je kindje!!!!!!!!

Ik ben je bij verschillende onderwerpen de laatste tijd tegengekomen en dat het je nu toch gelukt is geeft mij ook weer een beetje hoop. Bedankt voor de glitters!

Heel veel liefs,
Wietske

Wat een heerlijk nieuws!!

GEFELICITEERD.

Ik wens je een fijne, gezonde zwangerschap!!

Groetjes,JIG

Terug
Bovenaan