na 35 dagen vannacht rd"S.....

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

nou vannacht was het dan toch zover....
De 's kwamen op visite.....
Kan niet zeggen of ik er blij of boos om ben.. ben in ieder geval blij dat ik duidelijkheid heb!!!

Heb mezelf emotioneel alweer helemaal opgeladen, ben de frisse wind door mijn huis aan het halen (echt grote schoonmaak, lentekriebbels door het zonnetje denk ik) En wij gaan er voor in ronde 2....

Ik ga mezelf even op de NOD lijst zetten en dan ben ik ook weer ready too rumble!!!!!

Ik ga maar even uit van mijn cyclus van 35 dagen.... dan test ik zeker niet te vroeg...

liefs gridje

Hey Gridje!!

Pfff, da's toch wel een beetje balen he. Maar zoals je zelf al zegt: nu heb je in ieder geval duidelijkheid en kun je er weer met frisse moed tegenaan!!

Hier zijn ook vandaag de RD gearriveerd. Keurig op tijd op dag 28. Daar ben ik wel blij om. Ik ga gezellig met je mee naar ronde 2 en es kijken wat komende maand voor ons brengt.

Suc6 in ieder geval. Deze dame gaat nu ook even grote schoonmaak houden. Heeeeeerlijk he, met dat zonnetje erbij. Wat een lente-gevoel krijg je ervan!!

Liefs,
Chantal

heey jij bent ook op dag 35 ik heb ook net een topic gezet dat ik ook al op dag 35 was en nog steeds geen rd
je moet maar denken het is beter dat ze nu komen dan dat je nog een week zit te wachten of nog een paar testen doet
pff ik ben het ook zat wil nu ook weleens zekerheid

hoi hoi.

ik ben eerlijk gezegt best blij dat ik ongi geworden ben... weet nu wel waar ik aan toe ben..

Heb nu alleen geen idee wanneer mijn eisprong zal zijn. Is dat 14 dagen voor je NOD???
Ook als je een lange cyclus hebt???

liefs gridje

heey
heb jij bij deze cyclus van 35 je eisprong gevoeld en zoja wanneer had je die dan?
ja ik heb dus gelezen dat je altijd zon 14 dagen na je eisprong je ongi krijgt ook met een lange cyclus
maar ik heb een topic staan 14 dagen na je eisprong ongi ofzo moet je maar ff kijken want ik  snap t ook niet meer zo goed  

He Gridje!
Ooohh wat jammer zeg maar je hoeft je nu toch niks meer af tevragen....gelukkig!
Nou ga maar lekker met ons mee naar de volg ronde!!!!!!
xie maantje

Terug
Bovenaan