na 38 dagen nog niet ongesteld.

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

In dec ben ik gestopt met de pil, in januari heb ik een acute bloeding gehad aan mn eierstok, waarvan ik gelukkig vrij vlot van hersteld ben!
Heb alleen een lange cyclus er aan overgehouden, nu ben ik 12 april voor het laast ongsteld geweest, 2 dagen maar.
NU zit ik dus te "wachten " totdat ik weer ongesteld word. ( liever niet natuurlijk) heb ook wel van die vage klachten, zere borsten misselijk moe enz... maar ja kan ook van de onsgesteldheid komen.
Heb afgelopen vrijdag een test gedaan en helaas nix,   heb ik m nu te vroeg gedaan denken jullie.. of ben ik niet zwanger...
weet t ff niet meer hoor, voel me erg verward...

liefs truus47

lieve truus,
ik wilde dat ik je kon helpen, maar ik zit met hetzelfde probleem. Normaal duurt mijn cyclus 24 dagen, maar nu zit ik al op dag 37. Ik heb 3 testen gedaan met tijdsverschil van 3 dagen, maar niet zwanger.  Donderdag  ga ik naar de huisarts....
Zodra ik meer weet hoor je het!
Liefs mandymama

He Truus,

Balen dat je al zo lang moet wachten!
Ik heb zelf een vrij onregelmatige cyclus gehad voor dat ik zwanger raakte. Tussen de 28 en 42 dagen (geen pijl op te trekken dus).
Ik heb 6 weken geleden een miskraam gehad en ben nu ook nog steeds aan het wachten. Weer geen pijl op te trekken dus.

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw cyclus loopt, ook al zeg je da thet lang duurt. Doe een test en als die negatief is na drie dagen nog eens. Zo doe ik het deze week ook. Door m'n mk kan het dus nog langer duren, maar toch testen, je weet het nooit.

Shanaz

Hoi Truus.
Ik ben in oktober 2005 gestopt met de pil, maar na 3 maanden nog geen menstruatie.
Wel soms van die vage klachten dat je denkt van nu komen de rode duivels maar niets. In januari 2006 ben ik naar de huisarts gegaan en deze stuurde mij door naar de gyneacoloog. Daar hebben ze een maand mijn cyclus bijgehouden en al snel bleek dat ik last had van PCO. Hiervoor heb ik medicijnen gekregen waardoor ik nu weer elke maand menstrueer.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, anders hoor ik het wel.

Groetjes Linda

Hoi Truus,
Wat is je langste cyclus tot nu toe geweest? Zelf had ik altijd een regelmatige cyclus (31 dagen) en daarna ineens 37 dage, toen weer 30 dagen en toen zelfs 42 dagen. Dus 12 dagen overtijd maar niet zwanger. Tja ik kan je dus niet echt helpen. Ik zou uitgaan van je langste cyclus en daar een paar dagen bij optellen en dan nog een keer een test doen. Die digitale testen van clear-blue vind ik wel heel duidelijk. Succes meid!!
Groetjes Tara

Heb zelf ook een zeer onregelmatige cyclus en weet dus hoe moeilijk t is om steeds maar weer te moeten wachten van wordt ik nu nog een keer ongi of niet ??

Weet ook heel eerlijk gezegd niet goed wat ik hiervan moet zeggen alleen maar dat ik zal duimen en ik hoop dat je stiekem toch zwanger ben en anders wens ik je toch heel veel succes in de volgende ronde.

Hou de moed erin meis !!!

Groetjes Moon

Hoi allemaal

bedankt voor de reacties, ben erg blij dat ik nu wat meer er over hoor,
ik heb idd ook veel last van de klachten dat ik t gevoel heb dat ik ongesteld wordt.. maar komt nix.
ik wacht nu maar weer tot zaterdag af en als ik dan nog niet ongesteld ben ( dan zit ik op 44 dagen) doe ik weer een test, ik heb tot nu toe telekens predictor gedaan. mar zal dan wel clear blue doen, maakt dat veel uit dan?..

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn

liefs

Hoi Truus

Het klinkt wel in de richting van ....

Ik denk dat de mogelijkheid er wel in zit, een ronde van 38 dgn is echt zo vreemd nog niet, ik had er eentje tussen zitten van 46 dagen.

Misschien ben je gewoon te vroeg geweest met testen,

succes meid en ik duim voor je

x Muizeke

Terug
Bovenaan