Na 4 1/2 jaar eindelijk zwanger!1

Hallo meiden

Na ruim 4 en een half jaar is de CB test eindelijk positief. We kunnen het wel van de daken schreeuwen, WAUW zo'n gaaf gevoel. Ik ben nu ruim 8 weken zwanger en met precies 10 weken heb ik mijn eerste bezoek aan de verloskundige en wordt er een echo gemaakt.
En toch kan ik het gewoon nog niet geloven allemaal, dat komt natuurlijk doordat we er al zo lang mee bezig zijn. En juist de laatste maanden heb ik niet goed op mijn menstruatie gelet, dus ik gok op de datum (qua eerste dag van de laatste menstruatie) want weet het niet helemaal zeker. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat we ontzettend blij zijn, en neem ik mijn enorme vermoeidheid voor lief.
We zitten nu dan ook erg op de wip om het te vertellen, ook omdat onze ouders en nabije vrienden weten van het moeilijke zwanger worden.
Wanneer hebben jullie het verteld aan de mensen die dicht bij je staan?

gr. Marleen
 
Gefeliciteerd geniet er van!!! Toe ik voor het eerst zwanger was heb ik het met 8 wk verteld omdat iedereen het aan me zag maar met 10 wk ging het mis en kon toen het slechten nieuws weer vertellen nu we weer zwanger zijn heb ik mezelf voor genomen om te wachten tot de 12 wk of we het vol houden is een ander verhaal haha.
Xxx
 
Wat geweldig voor jullie!! Van harte gefeliciteerd! Wij vertelden het bij onze eerst aan ouders en broers/zussen met ongeveer 7 weken, dat kwam ook omdat het kerst was en we dat een mooi moment vonden! We zijn nu nog heel pril (vier weken) en hopen het over een paar weken weer te kunnen vertellen!
Geniet ervan, het is het mooiste wat er bestaat! Ik wens je een goede, gezonde en mooie zwangerschap toe!
 
1e bij 6 weken ivm carnaval de 2e bij 8 weken. 2 Goede echo's dus feest! 5 miskramen gehad en dan juist kan je de steun goed gebruiken van familie en vrienden. Ieder heeft zijn eigen voorkeur!!
 
Super! Ken het gevoel....Geniet ervan en hopelijk een voorspoedige zwangerschap met over 7 maanden een kleintje in jullie armen! Het mooiste wat er is!
 
Terug
Bovenaan