Na 4 jaar eindelijk zwanger

Hoera!!!!

Wat zijn we we blij na 4 jaar ziekenhuis bezoekjes en het lange wachten is het dan zover.

Zwanger!!!!

Rara hoe kan het!!! het is nog steeds niet te snappen zomaar helemaal van zelf is het wondertje toch gekomen.

Wat is het dan nu zo moeilijk om je mond te houden ik zou het van de daken willen schreeuwen.

Eerst 3 aug de echo af wachten.

Voor mij is dit dus allemaal nieuw en wil het graag allemaal perfect doen dus als jullie tips hebben of ervaringen willen delen lijkt mij dat leuk.

Hoi hoi,

Gefeliciteerd, jeetje 4jaar, kan me voorstellen dat je het uit wilt schreeuwen!!
Ik kan me ook voorstellen dat je het perfect wilt doen, alleen hoop ik dat je je realiseerd dat dat onhaalbaar is, ik heb 3kinderen en ben zwanger van de 4e en hoewel ik heel erg mijn best doe, perfect zal het nooit worden!
En gelukkig hoeft dat ook niet, ik bedoel alleen maar te zeggen dat het niet altijd een mooie roze wolk is, niet om je enthousiasme te dimmen, maar mensen spiegelen soms alles te romantisch voor en ik heb zelf bij de oudste soms het gevoel gehad te kort te schieten, terwijl dat helemaal niet nodig was, als je je best maar doet!!
haha hoop niet dat dit belerend overkomt want dat is absoluut niet de bedoeling..

Ik zelf heb het zwangerschapsboek: Mijn zwangerschapsbijbel van anne dean, geweldig heb ik echt veel aan gehad!!
En zelf heb ik nogal gedubt bij de oudste mbt borstvoeding, mijn schoonzusje heeft een bv cursus gedaan en die heeft daar heel veel aan gehad!
Verder zou ik het ff niet weten ;-)
GENIET ervan

Liefs MJ

Gefeliciteerd.............jee zeg na 4 jaar wat een wonder dan he.
Tja perfect doen.................leg de lat niet te hoog voor jezelf.
Het belangrijkste wat jullie je kindje "moeten" geven is liefde en genegenheid en een fijn thuis.
Volg je gevoel in alle aankomende voorbereidingen en straks ook als jullie kindje er is.
Voel jij je goed dan jullie kindje ook, geboren of nog niet geboren!

Maar voor nu...........geniet van alles en straks van jullie eerste echo!

liefs Louise

SUPER! GEFELICITEERD!
Tsja, ik ben gestopt me af te vragen hoe het kan dat sommigen er jaren over doen en er ook mensen zijn, waaronder ikzelf, waar het allemaal in 1x raak was.

Dat is ook de reden waarom ik nu meedoe met moeders voor moeders. In mijn omgeving heb ik genoeg voorbeelden van mensen waarbij het niet vanzelfsprekend is....

Perfecte moeders bestaan niet, zou ook saai zijn.
Vertrouw op jezelf en je eigen gevoel! Iedereen heeft eigen normen en waarden en alleen jij kunt die overdragen op je kleine.
Ik heb ook momenten waarbij ik denk: "hoe moet dat straks allemaal?", "zou ik het wel goed doen?", maar ik denk dat elke (aanstaande) moeder dat wel heeft. Zou ook niet goed zijn als je die twijfels niet zou hebben, iedereen wil het zo goed mogelijk doen.

En kijk om je heen: iedereen krijgt het voor mekaar, dus ook jij!!!

GENIET!!!

=xxx=
Juul

Van harte gefeliciteerd hoor. Fijn dat het na zo'n tijd eindelijk raak is. Wij hebben er relatief kort over gedaan. Ruim 1,5 jaar. Dat vond ik al best stressvol. Maar als je eenmaal in die malle molen zit, blijf je doorgaan he. Probeer er van te genieten!!

Liefs Supertje

Gefeliciteerd!!!! Wat heerlijk om naar 4 jaar zomaar vanzelf zwanger te zijn..
Ik kan me voorstellen dat je er nu helemaal voor wilt gaan en alles perfect wil doen...volgens mij gaat het beste als je het een beetje loslaat en alles op je af laat komen (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!)

Groetjes ANnemiek

Terug
Bovenaan