Na 4 jaar!

Hoi Meiden,

ben hier al een tijdje niet meer geweest, zag het niet meer zitten.
Maar nu wil ik jullie laten weten dat ik na 4 jaar, 6 x IUI, 2 x ICSI , en totaal 9 cryo's vanmorgen een POSITIEVE test in handen had!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan het gewoon niet geloven. zo onwerkelijk!!!!!!!!!!!!
Zit al de hele morgen te huilen...................... eerst zo de gyn bellen..... misschien dat die me gerust kan stellen!!!!!!!!!!!

hier een hele berg glitters voor jullie meiden!!!!!!!!!
***************************** ******************************************** **************************
*********************** ******************************************* *********************************
************************************* ****************************** ********************************
************************ ************************************** *************************************

Liefs Saar

Gefeliciteerd meid,

Wat fijn voor je.Geniet er lekker van het is je zeker gegund.
Hoop dat de glitters ook snel voor mij en de andere meiden geluk brengen.

gr susie

hey meid..... super zeg!!!!!!!!!!!!!!

zo zie je maar he..... probeer er een beetje van te genieten meid.... want het is echt zo al is het nu nog onwerkelijk,

dikke kus van wendy

SAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Heb je zolang gevolgd op het topic samen met Moon...en Moon zwanger en bij jou wilde het nog niet lukken, had zo met je te doen!

En nu dan eindelijk ZWANGER!!! Geweldig meis, kippenvel, echt kippenvel!!!
Geniet ervan en hou je beebje lekker dichtbij je!!! Jullie hebben het zo verdiend!

Liefs Joepie
(Eind mei 1e ICSI)

Terug
Bovenaan