na 4 miskramen naar de gyn. wie weet welke onderzoeken ze allemaal kunnen doen?

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat een gyn. allemaal gaat onderzoeken na 4 miskramen of herkent zich in mijn verhaal?
In jan 2003 heb ik een miskraam met 9 wkn zwangerschap gehad.
In Jan 2004 ben ik na een zware zwangerschap en bevalling bevallen van een gezonde dochter.
In 2005 heb ik   miskramen doorgemaakt.
Nu moet ik morgen naar de gyn. Wie heeft dit ook meegemaakt en weet wat ze allemaal kunnen gaan onderzoeken? En wie weet wat er allemaal (buiten dat het de natuur is) mis kan gaan tijdens een zwangerschap wat de oorzaak kan zijn van een miskraam?
Alvast bedankt
Veel liefs Renate

hoi renate ik ben net nieuw op het forum als het goed is ben je er nu al geweest en hebben ze voorgesteld vom bloedonderzoek te doen  ik zelf heb vorig jaar 3 miskramen gehad begin maart met 5weken in julie met 7 weken en in oktober met bijna 6 weken toen doorgestuurt naar gyn en moesten we eerst een bloed onedrzoek doen bij mij 8 buisjes afgetapt en mijn vriend 2 vrijdag krijgen we de uitslag maar ben inmiddels wel weer 7 weken zwanger met veel onzekerheid gaat het goed of fout
heb gelukkig een gezonde zoon van 3 en half susses groetjes mutsie

hoi ik ben nieuw op het forum en lees net je berichtje,ook ik heb na de geboorte van mijn dochter 4 miskramen gehad ,na de derde miskraam heb ik wat onderzoeken gehad zowel bij mij als bij mijn man hebben ze de chromosomen onderzocht en bij mij hebben ze ook de bloedstolling nagekeken en inderdaad ik heb een stollingsafwijking en hierdoor ging het iedere keer mis.Ben nu weer in verwachting en ik moet nu iedere dag bloedverdunners spuiten.Tot nu toe gaat alles goed ben nu 11,4 weken zwager en moet vanmiddag weer op controle.Misschien een tip om ook eens om dit onderzoek te vragen mocht het nog eens misgaan.

Terug
Bovenaan