Na 4 mk, allerlei bloedtesten en een maand lang wachten, eindelijk de uitslag!!!

hallo iedereen,
eventjes wil ik m'n verhaal kwijt.
Ben in het verleden al dikwijls op deze forum geweest. Ofwel onder Belle, Bellie en nu als Belleke.
Vandaag te horen gekregen dat alle onderzoeken eigenlijk niks hebben opgeleverd.
Er scheelt helemaal niks met ons, we kunnen nu alleen maar verder proberen en hopen dat het toch een keertje lukt.
Eigenlijk zou ik nu dolgelukkig moeten zijn maar eigenlijk had ik liever geweten hoe het komt dat ik telkens een miskraam kreeg?
Nu, volgens de gyn. kan het nog 1 iets zijn; mijn lichaam zou teveel anti-stoffen maken waardoor m'n lichaam overreageert op iets dat niet in orde zou zijn.
Vandaag hebben m'n man en ik opnieuw bloedstaaltjes moeten laten nemen, ze gaan nu zijn en mijn witte bloedcellen controleren en als dit allemaal goed is ( dat zal ik vrijdag vernemen) moeten we dan volgende week samen binnen, zullen ze opnieuw bloed afneme van mijn man, dat klaar maken en dan bij mij inspuiten.
Dit zou dus gedaan worden om m'n imuumsysteem wat uit te schakelen, wat minder te doen reageren. Zijn jullie nog mee?
Nu, het is wel niet wetenschappelijk bewezen dat het wel degelijk helpt, maar het kan in elk geval geen kwaad dus is het het proberen waard.
Wanneer ik dan opnieuw zwanger ben zal ik wel progesteron toegedient krijgen, vaginaal.

Hehe, een ganse uitleg hé.

Laat ons alstublieft hopen dat het deze keer dan allemaal vlot gaat.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Fijn dat er niks gevonden is. Maar ik kan me best voorstellen dat jullie je nu nog steeds afvragen wat er dan iedere keer gebeurd is. Ik ben benieuwd of er nog wat uit die antistoffentest komt. Misschien verklaard dat nog wat. Maar knap dat jullie weer ervoor gaan. Het zal best angstig zijn. Ik wens je heel veel sterkte met dat laatste onderzoek, en hoop dat je gauw weer zwanger bent van een pracht kindje dat dit keer bij jullie blijft!

Groetjes, Kat

Bedankt Kat, we moeten wel verder hé.
Wat voor ons belangrijk is is praten, veel praten.
Ik ben m'n man heel dankbaar dat hij het allemaal begrijpt, er is voor me. We zijn een periode bang geweest dat het door dit alles verkeert zou aflopen tss ons maar nu zijn we nog meer naar eklaar toegegroeit.
Laat ons inderdaad hopen dat we heel gauw een klein wonder in onze armen mogen sluiten!!!
Vele groetjes Belle

Best wel grappig, ik wil altijd te vlug typen vandaar dat ik wel eens fouten maak.
Het is elkaar en niet eklaar, maar dat had je wel al begrepen hé.
Daag, tot schrijfs

Hoi,

Nou fijn dat ze nu iets doen als je zwanger bent.
Ik ken het gevoel van blij dat er niets uitkomt maar ja....wat nu dan? Nu weet je nog niets. Wij hebben ook net onderzoeken laten doen. Op stolling, antistoffen, FactV, schildklier, Lupus, ect en chromosomen. WIj zitten nog te wachten op deze uitslagen die nog wel een maand kunnen duren.

Wel spannend wat ze nu weer gaan prikken he   elke keer heb je toch een klein beetje hoop, hoop op iets dat ze gaan vinden waardoor je de miskramen krijgt. Dan weet je tenminste waarom het elke keer fout gaat.

Succes en ik leef met je mee

Groetjes Bibi ( 4 Miskramen).

Hallo Bibi,
inderdaad, ik heb er nu een goed gevoel bij omdat ze toch nog iets ondernemen. Ik heb zoiets van; dit zal het zijn, deze keer komt het goed.
Misschien wat te voorbarig, want ik ben nog niet opnieuw zwanger maar toch heb ik nu een heel goed gevoel bij dit alles.
Laat ons hopen dat we kerst en nieuw mogen inzetten met heel goed nieuws, we zullen na de prik, hopelijk maandag 25 sept. heel vlug opnieuw proberen en als het deze maal ook zo vlug gaat als m'n 4 vorige zwangerschappen (die jammer genoeg niet zijn blijven duren)   en alles blijft goed gaan deze keer dan zal het een leuke kerst worden!!!!

Voor iedereen die dit leest, heel veel geluk.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan