Na 4 weken overtijd en niet zwanger, eindelijk weer ongi!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Dat ik niet zwanger ben, wist ik wel na 4 negatieve testen. Ondanks dat ik niet zwanger ben, ben ik toch erg blij dat mijn rd ´s er eindelijk zijn. Na 61 dagen (4 weken overtijd), is er weer leven in de brouwerij. Eindelijk kunnen we verder. Op naar ronde 8!!!

Liefs,

Sara

Hallo,

Wat vervelend zeg dat je zolang niet ongesteld bent geweest. Ik ben nu 8 dagen overtijd en ook al twee negatieve testen. Ik moet er volgende week nog 1 doen van mijn huisarts maar heb er zelf al geen vertrouwen meer in en wil ook wel ongesteld worden kan ik idd ook weer door naar de volgende ronde.

Groetjes

Hoi Sara,

Ik kan het me goed voorstellen hoor! Ik was twee rondes terug vijf dagen overtijd en 1 x negatief getest. Ik was daarna erg blij met de RD's. Dan kun je weer verder.

Op voor de volgende ronde!

gr. nina

Hoi Sara,

Weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Hoop dat het de volgende ronde wel raak is. Groetjes,
Heartje

Hoi Sara,

Inderdaad, als de test negatief is laat de ongi dan maar komen! Gelukkig is ie er nu bij jou. Raar dat je dan zo blij bent met de  nu kan je tenminste door naar de volgende ronde!!

Succes, en door deze langere cyclus een extra lange klusperiode berekenen voor de volgende ronde!

X Pip

Hoi Sara,

Kan me voorstellen dat je blij bent dat de RD's gekomen zijn, eindelijk duidelijkheid!
Op naar de volgende ronde...ben benieuwd hoe lang je volgende cyclus wordt. Waren je andere cyclussen wel vrij regelmatig?

Succes meid met zwanger worden.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan