Na 4 wkn miskraam symptomen zwangerschap?

<p>Hi meiden,</p><p>Morgen is het 4 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad met 6 weken. Nu sinds een paar dagen gevoelige borsten en lichtelijk misselijk verdeeld over de dag en af en toe duizeligheid. <br /><br /></p><p>Zijn er vrouwen die gelijk na hun miskraam zwanger zijn geworden? En na hoe veel weken na de miskraam deden jullie een zwangerschapstest? X</p>

Bij mij duurde het na me miskraam 2 maanden voordat ik weer zwanger werd. Maar ik heb vaker gelezen dat vrouwen direct na hun miskraam weer zwanger werden, dus dit kan zeker.
Ik heb wel na me miskraam nog een aantal keer een HCG test gedaan om te kijken of deze afliep. Je kan namelijk een aantal weken na je miskraam nog steeds positief testen op oud hormoon. Dus niet dat je dalijk denkt dat je weer zwanger bent omdat je een positieve test hebt, terwijl het nog positief uitvalt vanwegen het oud hormoon van je miskraam..

Vanmorgen positieve test gehad 1-2 weken. Tegen me vriend gezegd niet te blij worden kan nog van de oude zwangerschap zijn. Ik wacht de aankomende vier weken nog af of ik ongesteld word ja of nee en anders weer een test. 

Durf nu ook niet te hopen we zien wel hoe het loopt allemaal.. 

Terug
Bovenaan