na 40 dagen ...................ongesteld geworden..

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou nu weet ik eindelijk waar ik aan toe ben..
vanancht ongi geworden...

aan de ene kant jammer , maar aan de andere kant ....geen man overboord we gaan vrolijk verder naar de volgende ronde

alleen heb ik dus geen flauw benul hoe mij cyclus is.. lastig om te bepalen  wanneer mijn eisprong is....heeft iemand daar tips voor.....

en ander dan hebben we deze maand maar veel en vaak plezier met elkaar..

pff ga maar weer even mijn bedje in. heb buikpijn.....

liefs tobi

(p.s een van de twee poesjes is het huis uit (pension/asie)l hadden weer heel erg  gevochten.... ben helemaal van slag en mist haar enorm............dus dubbel pecht).

He meid,

Jammer zeg dat het niet gelukt is deze maand.
Hopenlijk is komende maand de maand voor jullie!.

Je kunt op babbybrabbel je vermoedelijke datums uitrekenen door middel van het invoeren van een aantal cycli misschien dat je daar iets mee kunt?!

Succes deze maand en vooral veel plezier samen.

Gr Ilona

quote: tobi schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2005 07:32:17'));

hoi hoi

nou nu weet ik eindelijk waar ik aan toe ben..
vanancht ongi geworden...

aan de ene kant jammer , maar aan de andere kant ....geen man overboord we gaan vrolijk verder naar de volgende ronde

alleen heb ik dus geen flauw benul hoe mij cyclus is.. lastig om te bepalen  wanneer mijn eisprong is....heeft iemand daar tips voor.....

en ander dan hebben we deze maand maar veel en vaak plezier met elkaar..

pff ga maar weer even mijn bedje in. heb buikpijn.....

liefs tobi

(p.s een van de twee poesjes is het huis uit (pension/asie)l hadden weer heel erg  gevochten.... ben helemaal van slag en mist haar enorm............dus dubbel pecht).

Hi Goedemorgen

Ook ik ben vandaag na 41 dagen ongesteld geworden...
En eigenlijk ben ik daar wel blij om, want het was mijn 1e ronde..en het schoot maar niet op, en nu weet ik tenminste wel dat de hormonen mijn lichaam uit zijn..

En nu maar hopen dat mijn cycles gelijk wel een btje beter word..zou wel prettig zijn..lijkt mij namelijk heel erg spannend/vervelend..om elke x zo lang te moeten wachten..want dan kan je zelfs op je eisprong geen lijn op trekken..

In ieder geval jij ook veel succes weer met het klussen...en ook sterkte met het missen van je katje..

Ik ga gauw aan het werk..

LIefs

Ha Tobi,
wat balen joh. Ik schrijf niet echt vaak, maar kijk wel steeds of er nieuws is. Ik wacht dus al dagen op : jaaaaaaa zwanger maar helaas niet dus. Nou ja je weet wel weer even waar je aan toe bent. Succes er weer mee!

Heeey dat was niet de bedoeling!!
had zo'n goed gevoel bij jou......
en na 40 dagen nog wel!!! grrrrr
hoop dat je volgende cycles wat korter is want zo lang is niet leuk!!!

veel succes!!

liefs Bri

Hoi Tobi

Vechtende katjes? Sneu joh dat je er 1 weg moest doen.  En dat je ongesteld bent geworden kan er óók nog wel bij!!!! Vaak komt alles tegelijk.....zucht....
Nou je zegt het zelf; nieuwe ronde, nieuwe kansen. En ooit komt er een ronde dat je inderdaad mag neerzetten: YES, ZWANGER!!!!

Liefs Costa

Hoi Tobi,

Balen joh! Had het toch echt gehoopt voor je. Succes en ik vind het rot voor je van de poesjes.

Liefs Marje.

Hoi Tobi

jammer joh dat het deze ronde niet gelukt is.
Nou heel veel klusplezier en op naar de volgende ronde.

Veel succes Veel liefs Ronda

Terug
Bovenaan