na 40 dagen ...................ongesteld geworden..

hoi hoi

nou nu weet ik eindelijk waar ik aan toe ben..
vanancht ongi geworden...

aan de ene kant jammer , maar aan de andere kant ....geen man overboord we gaan vrolijk verder naar de volgende ronde

alleen heb ik dus geen flauw benul hoe mij cyclus is.. lastig om te bepalen  wanneer mijn eisprong is....heeft iemand daar tips voor.....

en ander dan hebben we deze maand maar veel en vaak plezier met elkaar..

pff ga maar weer even mijn bedje in. heb buikpijn.....

liefs tobi

(p.s een van de twee poesjes is het huis uit (pension/asie)l hadden weer heel erg  gevochten.... ben helemaal van slag en mist haar enorm............dus dubbel

He Tobi,

Balen zeg, je had er zo  op gehoopt en je was zo lang overtijd en dat geeft natuurlijk altijd weer hoop. Verwen jezelf de komende dagen maar eens lekker hoor! Lekker wijntje ofzo en dan er weer met volle moed tegenaan! Het gaat lukken hoor!

Groetjes Ineke

Hoi Tobi,

Wat zul jij het allemaal even zat zijn! En ongi worden, en een kat moeten missen. Ik heb zelf ook 2 katten. Ze vechten ook regelmatig. De jongste kan de oudere aardig treiteren. Gelukkig nog nooit zo erg dat we afscheid hebben moeten nemen van 1 van hen. Dat lijkt me een heel moeilijk besluit!
Kruip lekker op de bank, huil even goed uit, verwen jezelf en daarna weer op naar de volgende ronde. En knuffel de overgebleven kat even lekker!

Groetjes, Kat

Hoi Tobi,

Wat ontzettend balen voor je dat je toch ongesteld bent geworden. Je krijgt toch altijd weer een beetje hoop als het langer duurt.

Wat betreft tips:
- temperaturen is een optie, maar het leek mij een ongelofelijk gedoe en het grootste nadeel ervan is dat je een beetje regelmatig moet zijn om een patroon  te herkennen. Je temperatuur gaat omhoog nadat je eisprong geweest is, dus als je het merkt ben je misschien voor die maand al te laat.
- vruchtbaarheidscomputer zoals bv. persona, maar ook hiervoor geldt dat je een regelmatige cyclus moet hebben
- ovulatietests is ook een optie. Leek mij een betere, ook omdat je die signaleert dat je eisprong er aan komt, dus je weet van wanneer de pretdagen er aan komen.

Omdat ik een onregelmatige cyclus heb, heb ik dat laatste gedaan. Ik ben volgens de instructie op dag 15 begonnen, maar heb een paar dagen ervoor een keer geklust, rest van de maand niet. En daar bleek bij mij uit dat ik dus ondanks een onregelmatige cyclus van minimaal 32 dagen, mijn eisprong voor de 14e dag was, want ik ben zwanger.  Voor mij op dit moment dus niet van toepassing maar als je geen flauw benul hebt wanneer je eisprong is, moet je vanaf dag 12 ofzo gaan testen. Kost je de eerste keer een berg testen (dus wel op internet kopen), maar dan heb je wel een betere indicatie wat je hoogtijdagen zijn. En om de dag klussen ipv elke dag, dat schijnt beter zaad op te leveren.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en wie weet is deze maand een topmaand voor jou!
Groetjes, Em

Hoi Tobi,

Ik zit op dit moment een beetje met hetzelfde.
Ik had na de curretage een ongi van een maand!!! Daarna was mijn cyclus weer helemaal normaal, om de 26 dagen. Tot deze maand. Ik ben nu officieel 3 dagen overtijd en heb er al een test tegenaan gegooid. Niet zwanger. Dit had ik ergens toch al verwacht. Nu moest ik vanmiddag toevallig naar de ha. Ik hem dit ook verteld. Zegt ie meteen, O maar het komt best vaak voor dat je negatief test en 2 weken later toch positief... Mmm ik had me er net bij neergelegd en nu heb ik weer hoop.
Hoewel ik nog steeds denk van niet want ik heb nergens "last" van.

Wat betreft je cyclus, ovulatietesten zijn een optie. Ik heb ze zelf een keer gebruikt maar enkel om erachter te komen dat ik idd mijn ei-sprong wel eens voel.
Sinds kort temp ik. Op zich vind ik dat wel een fijne methode. In het begin is het erg wennen om elke dag rond hetzelfde tijdstip te tempen maar het went.
Kijken naar het cervixslijm werkt voor mij helemaal niet. Maar dat komt denk ik omdat ik dat gewoon niet genoeg snap.

Misschiem kan je deze maand lekker klussen wanneer je zin hebt, zonder "verplichting" van bepaalde dagen. Het schijnt dan nogal eens raak te zijn
Heel moeilijk weet ik.... ik denk elke keer dat doe ik maar het lukt me niet.

Een heel verhaal dat waarschijnlijk nergens op slaat maar ach zo ben ik ook mijn verhaal kwijt

Liefs
Joanna

Hoi Tobi,
Jammer joh! Wens je deze ronde meer geluk!
Ik heb zelf een heeeeeeeeeele onregelmatige cyclus (tussen de 24 en 44 dagen) en denk erover om, als mijn cyclus is begonnen, te gaan temperaturen 's ochtends. Ik moet nog wel even uitzoeken hoe dat allemaal precies werkt....
Tja, en verder, net als jij, extra oefeningen doen! (gezellig...)
Groetjes van Sisi.

Terug
Bovenaan