Na 40Weken (geen Baby) ....

Haai.. k vroeg me echt af of ze je na 40weken nog max 20 dagen mag late lopen?

ik dacht uiterlijk 2weken na de 40e Week ?

Weet iemand et antwoord?
Ben nu echt in de war...

groetjes. N

Hoi N.

Normaal doen ze 2 weken, maar er zijn ziekenhuizen die 3 weken hanteren. Ik ben zelf tegen overtijd lopen. Weet de verloskundige ook van. Ik heb dinsdag een afspraak en dan ben ik 5 dagen overtijd en zal ik overleggen wat ik wil (als ik dan nog niet bevallen ben, wat ik wel hoop)
Als je het zelf niet erg vind om ver overtijd te lopen zorg dan wel dat je elke dag een echo en ctg krijgt en je moet de baby elke dag voelen.
Persoonlijk zou ik zeggen met 41 + 3 dagen dat ik uiterlijk ingeleid wil worden.

Succes.

groetjes Mariska
3 dagen overtijd

Mag jij dat zelf beslissen dan?
Tuurlijk is het niet fijn om overtijd te lopen, maar je baby zal er ook wel een reden voor hebben. En als het echt te lang gaat duren, houden ze het echt wel in de gaten en zodra er een risico voor de baby zal zijn, wordt je ingeleid.
Ik heb met allebei 40 wk en 6 dg gelopen, maar ze zijn allebei vanzelf gekomen hoor. En dat lijkt me toch prettiger dan ingeleid worden...
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2007 10:31:45'));

Mag jij dat zelf beslissen dan?
Tuurlijk is het niet fijn om overtijd te lopen, maar je baby zal er ook wel een reden voor hebben. En als het echt te lang gaat duren, houden ze het echt wel in de gaten en zodra er een risico voor de baby zal zijn, wordt je ingeleid.
Ik heb met allebei 40 wk en 6 dg gelopen, maar ze zijn allebei vanzelf gekomen hoor. En dat lijkt me toch prettiger dan ingeleid worden...
Sil

Hoi Sil,

Een zus heeft te veel overtijd gelopen en mede daardoor is mijn neefje gehandicapt, dus daarom heb ik aangegeven dat ik niet te ver overtijd wil lopen. Mijn verloskundigen doen er ook alles aan om dat te bewerkstelligen met gnaecoloog. Uiteraard koop ik dat ze gewoon deze week nog komt. Maar met 41 weken en 2 dagen wil ik dat er iets wordt gedaan.
Natuurlijk inleiden is geen pretje, maar te lang lopen ook niet.

groetjes Mariska

Goh... 3 weken ipv 2 wkn langer laten lopen..
ik denk dat als je hoopt dat je kindje eerder komt, dan komt ie volgens mij pas NA de uitgerekende datum !!!

maja.. dit word me eerste kindje... en ze "zeggen"  dat et eerste kindje altyd NA de uitgerekende datum komen!! :( maja ik w8 af.
ben vanochtend naar vk geweest.. en ze zei dat ie al was ingedaald.. dat et hoofdje al vast zat.. nou .. hopen maar! haha

groetjes. N

35wkn en 3 dagen.

hoi

er zijn idd ziekenhuizen waar ze je 3 weken laten doorlopen en helaas had klagen ook geen zin.
ik ben pas met 43 weken bevallen, de bevalling is wonderbaarlijk genoeg zelf begonnen, maar schoot niet op, dus moest ik alsnog aan de opwekkers en ook dat heeft nog een hele dag geduurd.
deze keer heb ik het over me laten komen, maar de volgende keer gebeurd dit niet nog een keer!! dan gaan ze het kindje maar eerder halen (max 41 weken!!)!!!
daar komt bij dat wij een bacterie hebben opgelopen bij de bevalling (dochter en ik) waarbij we allebei dood konden gaan.
gelukkig is alles goedgekomen, maar zolang doorlopen...echt niet!!

dus houdt je poot stijf als je niet wil doorlopen over de 42 weken heen!
succes en sterkte met bevallen! en vraag anders de procedure in jouw ziekenhuis na!

groetjes Angela

Hoi Allemaal,

Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd. En as vrijdag dan gaan ze me strippen als het lukt. Ik hoop dat ze voor die tijd besluit om er nu toch echt uit te komen, maar je weet nooit. Het rommelt al dagen en nu hele tijd rugpijn en douchen hielp niet, dus ik heb goede hoop.

En als je geen goed gevoel hebt met te veel overtijd lopen, geef het aan!! Wil het ziekenhuis niets doen, dan ga je naar een ander ziekenhuis!!!

groetjes Mariska

en allemaal succes met de laatste loodjes

hey hoi ik dacht ik reageer ff
vorig jaar mei ben ik bevallen van een mooie dochter (nr 3)

ik ben ingeleid en ze is na 40wk en 16dg geboren
maar er zijn zkhuizen die je  niet zolang laten lopen   maar er zijn er ook die wachten tot drie wkn overtijd als het kleintje het goed blijft doen   dus het is heel verschillend

gr eus
34 wkn zwanger

Terug
Bovenaan