na 45 dagen, erg in de war

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik heb al eens eerder een topic geschreven na 38 dagen nog niet ongesteld.
Nu is het inmiddels al 45 dagen verder en n og niet ongesteld.
NU dacht ik gister ik ben ongesteld, had wat lichtroze bloed in mn urine, een half uurtje werd het iets meer, heb n ob in gedaan en die zat vrij snel vol.
Maar de volgende ob zat helemaal nix in! vanochtend was er ook helemaal nix! ik snap er helemaal nix meer van.. wat moet ik nu????
wie kan mij helpen.

liefs truus

Hoi Truus,

ik zou het zelf ook niet precies weten, maar hoe lang ben je al gestopt met de pil? misschien ben je nog aan het ontpillen. ik had ook iets dergelijks deze maand....

groetjes, Sara

hoi,.

ik ben sinds dec. gestopt met de pil. dus al even...
heb zo ie zo wel een langere cyclus maar nog nooit zoooo lang..
dus snap er nix meer van!

liefs

hoi truus ,ja er is niets zo vevelend als een onregelmatige cyclus hoor je word daar niet vrolijk van,maar waarom probeer je niet eens de teunisbloemolie heb ze zelf vorige week ook gehaald baat het niet dan schaad het niet helpt voor regelmatige cyclus groetjes

Hoi Truus,
Ja, dat is inderdaad al best wat maanden. Waren je andere ongi’s wel normaal? Ik ben zelf 5 december gestopt met de pil. Ik heb zelf een regelmatige cyclus van 31 dagen. Ik heb nu dus 5 ongi’s achter de rug waarvan 3 raar. 2 waren amper 2,5 dag en de laatste was maar amper 1,5 dag en alle 3 super weinig met heel erg veel buikpijn. Het klinkt misschien stom, maar ik heb gewoon voor de zekerheid de laatste keer toch een test gedaan omdat ik 2 dagen overtijd was en dat ben ik nooit. Wel negatief zoals verwacht, maar ik wou het gewoon zeker weten. Als ik deze maand weer een rare ongi heb, ga ik naar de HA. Ik weet niet of je hier iets mee opschiet, maar misschien wel. Succes!

Liefs,

Sara

ik was vorige maand ook ineens 44 dagen, dat was onze eerste ronde? Zou het spanning kunnen zijn? Maar het is bij mij sowieso onregelmatig, tussen de 29 en 44. Om gek van te worden.......

Pink

Bij de eerste had ik in de periode dat ik ongesteld moest worden ook last van roze/buine afscheiding. Ik dacht dat dat mijn ongi was omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. Week daarna vage klachten, dacht dat ik blaasontsteking had. Iemand zei, misschien ben je wel zwanger. Ik maar een test gekocht en ja hoor. Zwanger! Misschien bij jou ook wel? N u zijn we bezig voor een tweede kindje.

Suc6

hoi allemaal,

ben nog steeds niet ongestled, voelt wel heeel vaak zo, maar komt nix.
Mn borsten doen echt vreselijk pijn, heb normaal cuo a dus draag altijd push up, heeft normaal gesproken niet veel effect maar nu wel!
Als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik naar HA, want dan ben ik al 50 dagen verder.
Wil gewoon weteb waar ik aan toe, deze onzekerheid is vreselijk..
ik weet verder ook niet wat ik moet, jullie wel..

liefs truus

Terug
Bovenaan