Na 45 ONGi!!! (jippie)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

na 45 dagen ben ik dan EINDELIJK ongesteld geworden. We zijn nu al 4 testen verder  en is er eindelijk het verlossende ' woord '.
Wel balen, maar er is gelukkig nu wel duidelijkheid. Het zal wel allemaal met ontpillen te maken hebben, pfff. Moet ik de volgende ronde weer uitgaan van 45 dagen?

Heel veel succes met het zwanger worden!

xx Linda

hoi hoi,

wel fijn dat je zekerheid hebt nu, ja en wie weet is het de volgende keer gewoon raak!!

Liefs Sandy

Dat vind ik inderdaad ook lastig. Ik ben ook net gestopt met de pil en heb ook een nogal raar (of eigenlijk geen) patroon in mijn menstruatie. Ik zou dan ook bij god niet weten wanneer mijn eisprong is.............ik denk niet dat je die 45 dagen als normaal moet zien, maar wat dan wel??? Wie weet heeft iemand anders nog een wijze opmerking, en ja, je moet maar zo zien, je hebt in ieder geval een eisprong gehad en je kent het gezegde: als er 1 schaap over de dam is................................hihihi!
Succes!

Ja ik heb mijn eisprong tenminste gehad, is wel een opluchting. Wat wel een geluk is dat ik vandaag alweer bijna niet meer ongesteld ben, dus het duurde maar 2 dagen (was ook zo met de pil). Alleen............ wanneer ik nu mijn volgende heb zou ik echt niet weten! dit wordt dus gewoon de hele maand door klussen!!

xx Linda

(hoe lang ben jij trouwens al bezig) ik heb mijn eerste ronde er nu op zitten.

hoi linda,

ikzelff ben pas na 93 dagen cyclus ongesteld geworden,was blij dat ik nou eens wist waar ik aan toe was,ik ben daar ook voor naar de arts geweest,met de vraag of ik nou toch zwanger was of wanneer ik nou mijn menstruatie kon verwachten,dat was een week voor dat ik eindleijk eens ongesteld werd,mijn arts heeft daarom ook aangeboden bloed te gaan prikken om te kijken hoe de hypofyse ervoor zorgt dat het hormoon afgegeven wordt zodat ik een eisprong krijg,heb nu mijn eerste prik gehad,en volgende week de tweede prik,dan heb ik de uitslag,maar je moet niet uitgaan van 45 dagen,want volgens mijn arts,als je zo,n lange cyclus hebt wordt ie korter en niet langer,hij heeft me geadviseerd om om de 3 dagen te klussen zal ik maar zeggen,en lang volhouden,en elke ochtend zelfde tijd,voor het opstaan dus als je nog in bed ligt en voor het plassen je temperatuur op te meten,zo kun je zien wanneer je eisprong geweest is,bij mij schoot ie omhoog van 36,5 naar 39,9 en zelfs dag erna boven 37,0,als je zelfs beetje bijhoudt wanneer je geklust hebt,en je ziet ineen keer dat ie hoog stijgt dan weet je dat je toch beetje goed zit,je kan via www.babybrabbel.nl zien bij themas hoe het werkt met temperaturen,ik wens je veel succes..hoop dat je hier wat aan hebt.

gr priscilla

Terug
Bovenaan