Na 5 jaar zonder pil door zwangerschappen ben ik weer begonnen met de microginon 30. Maar ik werd er helemaal niet goed door was heel depri en had mijzelf echt niet meer onder controle. elke dag ging ik achteruit en kwam in een diep dal terecht met veel hormonale opvliegers en uitspattingen. Eerst dacht ik dat het de hormonen waren na de zwangerschap maar het werd steeds erger. na gesprek met me vriendin zij ze dat ik misschien allergies was voor de pil. Maar dat kan niet dacht ik, had hem al 3 jaar geslikt zonder problemen. Met de gynecoloog overlegd en die raden aan 1 maand te stoppen. En ik ben als een blad van de boom omgeslagen, en weer helemaal mij zelf. Pffffffffffffffff wat heerlijk zeg. Maar nu dus geen pil meer en een 3de kan er echt niet bij. Hebben jullie dit ook eens meegemaakt en wat was goede alternatief.(behalve condooms)
we willen een anticonceptie die kind vriendelijk is en waar geen kans tot bevruchting bestaat. (dus geen mirena spiraal bv)
gr van Mariska
we willen een anticonceptie die kind vriendelijk is en waar geen kans tot bevruchting bestaat. (dus geen mirena spiraal bv)
gr van Mariska