Na 5 jaar proberen zwanger van 2e!

Na vorig jaar een miskraam te hebben gehad en na 5 jaar proberen nu 8 weken zwanger van de tweede.
Afgelopen woensdag een echo gehad en er was een hartslag! Ben heel erg blij, maar ook bang dat het als nog mis gaat. Weet iemand of de kans verminderd op een miskraam als er eenmaal een hartslag is?

Gefeliciteerd! Wauw, na 5 jaar!
8 weken alweer, ik weet niet wat de kansen zijn op een miskraam nadat het hartje functioneert, maar volgens mij wordt in elke week dat je langer zwanger bent de kans op een miskraam kleiner (ik vind dit zelf wel een geruststellende gedachte, ben zelf ook ruim 8 weken nu en heb die gedachte wel af en toe nodig!)
(heb nog geen echo gehad, dus moeten nog maar afwachten wat we aantreffen)
Weet niet of je iets hebt aan mijn " logica" , maar goed, in ieder geval gefeliciteerd!

Gefliciteerd wat leuk zeg!ben zelf zwanger van de 3de nu 10 weken,morgen 2de echo.
ik kan je wel geruststellen,want toen ik 8 weken zwanger was van mn zoontje(ook echo en hartslag)zei de verloskundige dat de kans op een miskraam nog maar 5% was.en dat was een verloskundige die al jaren in het vak zat/zit en zelf 4 of 5 kids heeft.je weet natuurlijk nooit zeker of het goed gaat,maar dat is heel de zwangerschap natuurlijk en ook daarna,zorgen blijf je houden.maar zou zeggen probeer lekker te genieten,
liefs jootje

Gefelicteerd en geniet ervan.
Ik vroeg mij dat ook precies af want ben ook 8,5 week zwanger.
Heb je al aan iemand verteld?

Gefeliciteerd!

Bij mij zei de verloskundige dat bij 8 weken en een goede echo er nog maar 2% kans is op een miskraam ipv 10 %

Terug
Bovenaan