Na 5 jaar weer terug op het Forum

<p>Goede Avond Allemaal.</p><p>Ik ben bren en ben weer terug op dit forum helaas :(</p><p>Even in het kort, wij hebben een ivf en icsi behandeling gehad zonder resultaat.  In de tussen tijd dat we niet in de medische molen zaten hebben wij natuurlijk zelf ook nog geprobeerd met ovulatie testen (clearblue) maar ik werd elke keer gewoon weer ong :( </p><p>nu hebben we het er alweer een tijdje over om toch weer die medische molen in te gaan. Nu zitten we er alleen aan te denken om dat in het UZ Gent te gaan doen. Omdat ik daar goede verhalen over heb gehoord en ook heb gelezen.  Nu wou ik vragen of jullie mischien ervaringen hebben met het UZ Gent? </p><p style="text-align: left;">Groetjes bren</p><p> </p>

Beste Bren,

Wij hebben 21 februari onze eerste afspraak in het UZ gent, dit omdat het helaas bij ons ook niet vanzelf gaat.
Wij hebben direct voor UZ gent gekozen i.p.v. een Nederlands ziekenhuis omdat wij goede verhalen hoorde vanuit onze omgeving. Daarnaast vind ik het contact met UZ gent ook erg fijn. 21 februari zullen wij een dag in het ziekenhuis zijn om allerlei onderzoeken te doen, dit allemaal in 1 dag wat erg fijn is.
Het is fijn om in contact te blijven wat jullie van Gent vinden. 

Groetjes Lieke 

Goeie morge meiden.
Wat spannend Lieke! En wat fijn dat er allerrij onderzoeken in een dag worden gedaan!
ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het gaan ervaren in Het UZ Gent.

@Florine jeetje ? ook al zolang bezig. Hebben jullie ook al behandelingen gehad?

Hoi Bren,

wij hebben geen ervaring met Gent, maar wel met VivaNeo in Düsseldorf. Wij hebben 2 behandelingen in NL gehad, met in totaal 12 terugplaatsingen zonder resultaat. Omdat er geen mogelijkheid was om hier een andere behandeling te krijgen zijn we voor de 3e behandeling naar Düsseldorf gegaan. Hier hebben ze ook Nederlandse artsen en wij hadden hier ook goede verhalen over gehoord. De behandeling daar was maar iets anders als in NL, maar was meteen zwanger! Afgelopen mei is onze zoon geboren.
uiteindelijk was de behandeling die we in Düsseldorf hebben gehad nietend zo heel veel anders als in NL ( andere hormonen en ze hebben daar een embryoscoop, waar de bevruchtte eitjes onder constante temperatuur de mogelijkheid hebben om te delen). 

Ik weet niet waar jullie wonen, maar misschien is dit dichterbij en misschien ook nog een optie.
heel veel succes!

Terug
Bovenaan