na 5 jr weer aan het werk!!!

A

Anoniem

Guest
Ja dames het is me gelukt... Het zit zo

Tijdens de zwangerschap van Mike hebben we besloten dat ik zou stoppen met werken en me op het moederschap zou storten. Zo gezegd zo gedaan. Later werd ons gezin nog verder uitgebreid met de geboorte van Brian en is ons gezinnetje compleet

Ik ben met veel plezier thuis en zou voorlopig niet anders willen, maar om eerlijk te zijn het is financieel best zwaar en veel leuke dingen moeten we daarom laten. Bijv. op vakantie gaan is iets wat we dus ook al 4 jaar niet hebben gedaan
Vlak na de geboorte van Brian heb ik me her en der ingeschreven voor thuiswerk, omdat mij dat het best te combineren lijkt. En ik geen opvang voor de jongens hoef te regelen

Vanmorgen werd ik gebeld er is een thuiswerker gestopt dus ik kan aan de slag!!!!!
Het is een groothandel in sierraden en ik ken het bedrijf want mijn zus heeft zo'n 6 jr voor hun gewerkt en nu werkt mn nichtje er ook!
In een ander topic was een argument dat het een rommel zou geven, daar was ik eerst ook een beetje bang voor, maar ik heb voldoende ruimte waar ik het kan bergen, dus daar zal ik zeker op letten!!

Vrijdag wordt ik verwacht om de laatste dingen te regelen en dan krijg ik gelijk mn eerste partij mee Laat maar komen

groetjes
Achnita

Hoi Achnita,

wat fijn voor je en een goede oplossing wel thuis voor de kids en toch werken. En het is altijd lekker om wat extra's te kunnen doen en fijn op vakantie gaan is zeker super.
Nou hopen dat het allemaal goed uitpakt en dna lekker aan het werk.

groetjes chimene

Wat ga je nou precies doen? Sieraden in elkaar zetten, begrijp ik dat goed uit je verhaal?

Wel lekker hoor, heb je straks ook een extraatje!!

@ moonpoontje
Het is de bedoeling dat ik de sieraden ga verpakken die zijn besteld. dwz oorbellen op een kaartje, ringen in een doosje, armbanden op kaarten. Dat zijn maar voorbeelden
alles moet geprijsd en in folie worden verpakt.
Ze hebben ook toonkaarten voor op beurzen Hoe dat precies werkt weet ik nog niet maar het is de bedoeling dat ik dat ook ga doen
Het klinkt misschien reuze simpel maar ik heb er zin an

groetjes
Achnita

Maakt toch niet uit of het wel of niet simpel is?

Ik heb ook niet de meest ingewikkelde baan, maar ik heb het er naar mijn zin, daar gaat het om. En je hebt er zin in , das het belangrijkste!!

Hoi Achnita,

Wat lekker dat je al zo snel wat heb gevonden!!! Lekker thuis, klinkt erg relaxed... muziekje op de achtergrond, thee erbij...!!!! Nou klinkt prima!!!

Succes en laat je ff weten of je het leuk vindt!!!

gr. Ilone

Hoi Hoi

ow wat lekker dat je weer aan het werk kan..

Ik was ook al aan het kijken voor evt thuiswerk maar ik zou niet weten hoe ik dat het beste kan aanpakken...
kan jij mij misschien wat tips geven?

Dikke knuffel
Jolanda

Terug
Bovenaan