na 5 maanden ongesteld / wanneer beginnen met clomid

Hallo meiden,

Ik ben met behulp van primolut ongesteld geworden.
Nu moet ik van de arts in het zkh met clomid beginnen op de 3e dag van de menstruatie. Dag 1 is de dag dat je menstruatie goed opgaan komt. Ik ben dus gisteren ongesteld geworden tot 21.00 uur had ik bijna geen bloedverlies. Daarna werd het iets meer.
Is dan vandaag de 1e dag of telt gisteren ook mee.

Graag snel reageren, want anders moet ik morgen avond het eerste pilletje pakken.

Groetjes,

Ilse

Hoi Ilse,
Was dat echt bloed wat je verloor of een beetje soort bruinige substantie. Als het echt bloed is, is het je eerste dag en moet je vanavond je pilletje innemen.

Succes ermee

Patricia

Hoi Patricia,

Bedankt voor je advies, ik heb net mijn eerste pilletjes clomid gepakt.
Het is heel stom maar ik heb soms echt de twijfels. Moet ik nu vanavond beginnen of morgenavond. Ik had vrijdag wel gewoon bloedverlies, maar overdag niet veel, na 21.00 uur iets meer. Ik heb vandaag en gisteren ook niet veel bloedverlies.
Hoe laat kan ik de pilletjes het beste nemen om 22.00 of tijdens het avondeten.
Morgen ga ik een afspraak maken voor een echo op maandag 10 okt.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes,

Ilse

Hallo Ilse,

Kan me  voorstellen dat je met een hoop vragen en twijfels zit. Gelukkig kan je hier alles vragen. Er wordt denk ik nergens meer gek van opgekeken. Toen ik 1 pilletje Clomid had nam ik em 's ochtends in, 2 pillen Clomid nam ik eentje 's ochtends en eentje 's avonds. Ik hoor ook wel eens dat ze alle pillen tegelijkertijd moeten innemen, dat moest ik dus niet. Ik at wel altijd iets nadat ik ze had ingenomen. Je kan altijd de assistente van de verloskundige bellen om te vragen hoe of wat.

Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan