Na 5 maanden sub rubtuur nog steeds pijn

<p style="text-align: center;">5 maanden geleden ben ik bevallen en net niet totaal uitgescheurd onze zoon woog 3800 en had zn hoofd naar de zijkant dus bij de laatste wee heeft de verloskundige hem eruit gehaald om t zo maar te zeggen </p><p> </p><p>na de bevalling heb ik niet veel pijn gehad van de hechtingen alleen aan me stuitje die ik denk ik gekneusd heb (doet nu nog steeds pijn) </p><p>Ik kan nu na 5 maanden nog steeds geen tampon in doen als hij erin zit doet het heel veel pijn en seks met me man doet ook nog steeds pijn vooral het eerste stukje zeg maar haha. </p><p>Zijn er vrouwen die dit herkennen? Zou ik is na de huisarts moeten of moet ik het nog wat tijd geven? </p><p>Groetjes Danielle </p>
 
Hee Danielle,
Wat rot voor je. Ik heb ook een sub totaal ruptuur gehad, en ook in het begin veel pijn gehad bij het vrijen. Ik zou het wel even aankaarten bij je huisarts, want geen tampon in kunnen doen lijkt me behoorlijk ernstig. (daar heb ik bv geen last van gehad, maar ik was dan ook niet heel snel ongesteld na mijn bevalling.) Uiteindelijk werd het bij mij beter, maar het is nog steeds niet helemaal pijnloos geworden. 
 
Dank je wel voor je reactie stel het elke keer uit met deze maand kijken we nog even aan. Maar ondertussen al 5 maanden voorbij dus misschien is het inderdaad is goed als ik even langs de huisarts zou gaan. 
De verloskundige zei tegen mij dat het nooit meer het oude zou worden maar dat het pijn blijft doen is wel vervelend.
Fijn dat het minder is geworden alleen wel rot dat het nog steeds niet gevoel loos is. Hopelijk in de toekomst 
groetjes 
 
Hoi hoi,
Ik ben 8 weken geleden bevallen van onze prachtige zoon en had een totaalruptuur. Ik weet niet of het qua herstel een groot verschil is tussen een sub totaalruptuur en een totaalruptuur. Maar ik heb nu na 8 weken eigenlijk geen last meer. Het is vast niet gek als je de eerste 2-3 maanden nog wat last hebt, maar ik denk dat het na 5 maanden toch wel beter zou moeten zijn.
Ik zou even langs de huisarts gaan als ik jou was.
 
Terug
Bovenaan