na 5 maanden weer zwanger,

hoidames. ik ben 5 maanden geleden mijn dochterje verloren ik was 38 weken zwanger. opnieuw ben ik weer zwanger geraakt,ik ben ontzettend bang ik kan niet genieten ik denk alleen aan rare dingen,bijv een miskraam buitenbaarmoederschap   ik wil genieten wie kan mij helpen,kusjes janny

hoi janny,
allereerst ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap. mijn vriend en ik hebben 30 juni vorig jaar ons zoontje verloren ook na 38 weken zwangerschap. en ik was na 3 maanden ook weer zwanger. ik ben nu 19 weken en 3 dagen en alles gaat nog goed. lichamelijk dan. ook ik ben heel bang dat het weer fout gaat. ik denk dat dat heel normaal is na zo'n ervaring. het is voor ons niet zo vanzelfsprekend meer om een gezond kindje te krijgen. we hebben namelijk de andere kant meegemaakt. wat ik in ieder geval heb gedaan om wat meer rust in mijn hoofd te krijgen is zelf een doppler gehuurd zodat ik wanneer ik wil het hartje kan horen en ik voel het kindje nu ook regelmatig maar toch, omdat het op het laatst nog fout ging ben je toch pas rustig als je je kindje straks gezond en wel in je armen hebt. het is helaas niet anders ( voor mij en mijn vriend dan)   ik wens je in ieder geval veel sterkte en geluk  en je mag me ook prive mailen als je je hart wilt luchten. ( marionroos@msn.com)

Hoi Janny,Ik ben in oktober bevallen van een gezonde zoon nadat   in 2004 onze derde dochter levenloos is geboren, natuurlijk was deze zwangerschap heel dubbel maar ik ben heel goed in de gate gehouden en na een zwangerschap van 37 weken ben ik bevallen van een gezonde zoon.
Dus houd moed en denk dat dit een andere zwangerschap is dan de vorige keer.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je over een poos een gezond kindje in je armen kunt sluiten.
Gr DMD

hoi janny

ik wil ook even kwijt dat wij ook heel bang zijn    
wij hebben   vorig jaar onze zoon verloren met een zwangerschap van 35 weken
mijn placenta was gescheurd en ik had ook nog zwangerschapvergiftiging
ik lag al in het zieken huis
maar inmiddels ben ik 10 weken zwanger en heb veel controle
maar ik vind het echt eng en wil ook echt gaan genieten   en dat doen we ook
we gaan ervan uit dat het goed gaat anders kan ik er niet van genieten
allemaal heel veel sterkte.  groetjes

Hallo Janny,
allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. en ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je het spannend vind.
wij hebben in aug. 2004 ons zoontje verloren na een zwangerschap van bijna 26 weken.
In mei 2005 ben ik (onverwacht door de pil heen) zwanger geraakt. Ik was blij, erg bang.
Heb een erg complexe zwangerschap gehad. Placenta lag voor de uitgang, veel bloedingen gehad. Daarbij de angst van de vorige zwangerschap.
op 6 januari 2006 ben ik bevallen van een prachtig klein meisje.
Erg tegen de bevalling opgezien. Maar het ging achteraf toch goed.
En weet je, ze is geen vervanging voor ons zoontje, maar het verzacht toch de pijn. Tegelijkertijd heb ik ook nog heel erg dubbele momenten. Momenten van verdriet, pijn en gemis van ons zoontje.
Ongetwijfeld zul je onder strenge controle staan.
Succes met alles.
En bedenk dat dit nieuwe leventje een nieuw kindje is. Uniek. Dus ook een andere zwangerschap.
Maar ik begrijp je.
lieve groet,
Anne-Fieke

halo janie ik snap dat je heel bang ben he meis maar maak je nie tre druk wij heben ons kindje verlooren maar je hoor ook heel veel ouders die dat ook heben verlooren toch ook weer een gezond kindje krijgen dus ook jij he genieten meid en alses kom goed he het is je geunt he ook van af booven hoor groetjes jolanda(je vriendin )

Terug
Bovenaan