na 5 weken vloeien en 3 dagen niet toch weer vloeien

hallo.
ik ben 6 weken geleden bevallen van mijn 2e dochter, ik heb daarna 5 weken gevloeid, toen het ophield was ik natuurlijk hartstikke blij. maar na 3 dagen begon ik weer te vloeien en flink ook, ik moest zelfs kraamverband gebruiken, die groten die je in het begin gebruikt, en zelfs dat lekte nog door na een uur. ik had er ook geen kramp bij. na 3 dagen hielt het weer op en na 2 dagen begin ik weer een beetje bloed te verliezen. ik snap er helemaal niks van!!!!! maar is dit normaal? of moet ik naar de vk of ha.
wie weet raad??????
gr memfanilsa

hai,
wat vervelend dat je zo af en aan vloeit!! Zo weet je ook niet meer waar je aan toe bent he! Als je t niet vertrouwt, zou ik altijd ff met VK bellen (zelfde nr al je gebruikte rond co en bevalling). Geef je BV of fles? Als je fles geeft, zou je in theorie van vloeien direct in 1e menstruatie overgegaan kunnen zijn toch? En 1e keren ongesteld na bevallen kunnen heftiger zijn dan normaal.
Ik heb in totaal 6,5wkn gevloeid, niet heel heftig omdat ik ks heb gehad en goed schoongemaakt ben in baarmoeder voor t sluiten. Wel had ik ook dat ik dag niet vloeide, dus maandverband acherwege liet en dag erna ineens weer lekte en dus schone kleren aankon... Dat was vooral laatste anderhalve week maar kon er geen pijlk op trekken.
Hopelijk is het bij jou ook snel over!!
Sterkte ermee en nogmaals, belletje naar VK is zo gedaan he!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hoi,

Als je ineens meer (of weer) gaat vloeien zou ik idd. even de vk. bellen. Het kan natuurlijk ook je menstruatie zijn geweest, ook als je borstvoeding geeft. Mijn 1e menstruatie was ook veel heftiger dan normaal.

Groetjes

maar weet je wat het rare is, ik heb normaal altijd behoorlijk buikpijn bij de menstruatie maar deze keer voelde ik niks. dus daarom ging ik er van uit dat het geen menstruatie is, ik ga het nog even een weekje aankijken, als het dan nog zo in de war is zal ik bellen met de ha.
gr memfanilsa

hoi hoi
ik weet dat het inderdaad heel vervelend is om zo lang na je bevalling nog te vloeien. Zelf ben ik op 30-06-2006 bevallen van een prachtige dochter, maar tot 4 dec 2006 heb ik constant gevloeid en toen was ik er ineens tot eind februari vanaf, moet wel zeggen dat ik in november een spiraaltje heb laten zetten en dat die in maart opeens bij de controle verdwenen was. Maar vanaf maart 2007 tot oktober 2007 heb ik steeds gevloeid met soms 2 a 3 dagen niet. En nu ben ik zwanger van mijn derde. Liep voor het vloeien wel bij de gyneacoloog heb van hem medicijnen gehad maar die verhogen ook de kans op een zwangerschap. heel veel succes ermee
groetjes suzanne

Terug
Bovenaan