na 5 wkn vloeien en 3 dgn niet, toch weer vloeien

A

Anoniem

Guest
hallo.
ik ben 6 weken geleden bevallen van mijn 2e dochter, ik heb daarna 5 weken gevloeid, toen het ophield was ik natuurlijk hartstikke blij. maar na 3 dagen begon ik weer te vloeien en flink ook, ik moest zelfs kraamverband gebruiken, die groten die je in het begin gebruikt, en zelfs dat lekte nog door na een uur. ik had er ook geen kramp bij. na 3 dagen hielt het weer op en na 2 dagen begin ik weer een beetje bloed te verliezen. ik snap er helemaal niks van!!!!! maar is dit normaal? of moet ik naar de vk of ha.
wie weet raad??????
gr memfanilsa

hoi

ik vind het wel heftig klinken hoor. Ik zou zeker naar een arts gaan.

succes

x Petra

hoihoi

je kan maybe ook ongesteld zijn geworden!!!

maar zou idd voor zekerheid even na laten kijkendoor je huisarts , vk
je mag tot 6 weken vloeien van de bevalling maar lijkt me niet gezond als je kraamverband zelfs met een uur vol is...

sterkte

liefs miranda

Dit komt me bekend voor. Mijn zoon is morgen 5 weken en afgelopen maandag verloor ik plots wat bloed en vervolgens heel veel slijm (nu nog steeds). Ik heb heel erge last van mijn onderrug en ook mijn buik is erg gevoelig. Ik had me al vanalles in het hoofd gehaald en gisteren toch maar de verloskundige gebeld. Ze meldde dat het klinkt als een soort menstruatie en zo voelt het ook wel. Ik had alleen nooit verwacht dat een menstruatie (en dan ook nog een menstruatie die vooral gepaard gaat met heel weinig bloedverlies en heel veel slijm) zo snel na een bevalling kon volgen, zeker omdat ik ook borstvoeding geef. Na mijn vorige bevalling kwam mijn menstruatie ook pas na 14 weken weer op gang.

Ik heb 4 weken gevloeid, dan was het een kleine week gedaan, en dan begon het ook weer heftig.
Ik moest dan aan 6 weken op na-controle bij de gyn.   Het bleken inderdaad mijn eerste regels te zijn!!   Die hebben wel bijna 2 weken geduurd!!!   Nu ben ik eindelijk van het vloeien af en mijn dochter is vandaag 8 weken.

Heidi

Ik had het ook bijna 6 weken vloeien 3 dagen niks en toen..... ongesteld. Echt balen maar de gynaecoloog waar ik de volgende dag naar toe moest voor na controle bevestigde mijn vermoeden, het voor deel was omdat ik toch ongesteld was er gelijk een spiraaltje geplaatst kon worden (vieze bedoeling maar schijnt het beste te zijn). Nu heb ik mede door het spiraaltje overdag heel weinig bloed verlies, helaas duurt het nu wel al een week. Het schijnt er bij te horen in jouw geval zal ik het wel even bespreken met een arts want na een uur door lekken is toch wel heftig.
Gr Naatje 74

Terug
Bovenaan