Na 6 dagen wachten, toch ongi geworden...

A

Anoniem

Guest
Ha Meiden,
Het is jammer maar waar... Ik ben gister toch weer ongi geworden.
Ik had het ook niet meer verwacht dat ik zwanger zou zijn hoor, voelde niets en de test gaf ook niets positiefs aan...
Dus we gaan gaan gezellig met de rest van dit forum de volgende ronde in.
De eerste keer was mijn NOD er in 24 dagen, de volgende in 30 dagen.
Ik hou nu maar de langste aan voor de volgende ronde...
Omdat ik nu die die onregelmatigheid echt niet meer wet hoe het deze maand zal gaan qua vruchtbare periode, probeer ik goed naar mijn lichaam te kijken en er van te leren.
Succes iedereen die in de volgende ronde zit. Die nog wachten serkte en succes, duim met je mee! (zoals Ellen..)

15/4 J (25) ronde 3
Groetjes J

hoi J

jammer joh.Knap van je dat je er zo nuchter onder bent.Ik denk dat je er inderdaad wijs aan doet,dat je extra op je lichaam gaat letten,misschien tempen .Je krijgt dan toch wat meer inzicht in je cyclus,omdat het nu rommelig is.
Ik denk aan je

groetjes

Cindy

Jeh Cindy, jij bent snel! hihi.
De eerste keer datik nogi werd na het stoppen met de pil was ik reuze teleurgesteld, toen heb ik voor mezelf besloten dat ik dat niet meer wilde. Toen ik gister ongi werd had ik dat niet, dus ik voelde me er niet rot onder dat ik ongi werd. Ik denk dat ik daarom zo nuchter over komt. Voel het ook zo... Jammer, volgende keer beter.

Bedankt voor je lieve berichtje!
Groetjes J

hoi J,

Balen zeg dat je weer ongi bent geworden. Gelukkig sta je er heel positief tegen over en dat is knap!
Ik hoop dat je deze maand wijs wordt uit je lichaam en "aanvoelt" wanneer het de juiste tijd is om te klussen.
Succes ermee!
groetjes kreeftje

Ha Kreeftje,

Ik hoop   ook dat ik wat wijzer wordt van mijn eigen lichaam... hihi, klinkt gek he! Ben 25 jaar en weet eigenlijk nog zo weinig...
Ook jij hebt een onregelmatige cyclus he. Ik had eerst 24 daag en nu 30 dagen tussen mijn NOD ´s. Dus eigenlijk weet ik het nu ook echt niet meer. We zien het wel, voorlopig ben ik nog een aantal dagen ongi.
Ik wens je veel succes en geluk.
Groetjes J

Aahhh jammer J. :(

Maar je hebt het goed, je kunt er wel om gaan zitten treuren, maar dat helpt niks. Dus vol goede moed de volgende ronde in !!!!

Groetjes Ellen

Hoi J,

You've got the spirit! Evengoed jammer dat de rode sokken weer aan moeten.
Tis in ieder geval wel een teken dat je lichaam het nog goed doet.

Keep up the sunny side.

Groetjes Fleur

Ha die J!

Jammer nou dat je toch ongi bent geworden! Maar zoals jij ook al aangeeft we houden de moed er gewoon in hoor!!
Heel veel succes komende periode en we duimen weer vrolijk verder!
Tot gauw,
Groetjes,
Famke

Terug
Bovenaan