Na 6 dagen weer last van Cytotec

Hallo dames,

Ik heb afgelopen weekend een Cytotec kuurtje gehad, hier heb ik zaterdag en zondag last van gehad. Vanaf maandag eigenlijk weinig last gehad, tot vandaag.. Vanmiddag begon het met buikpijn en vanavond heb ik weer behoorlijk veel stolsels verloren. Dus was blijkbaar nog niet alles uit mijn lichaam, ik moet volgende week weer heen voor een controle echo, maar was benieuwd of er meer zijn waar het tussendoor een aantal dagen rustig is geweest. En is uiteindelijk alles er vanzelf uit gekomen?

LadyBird
 
Hey!
Ik heb afgelopen februari ook een cytotec kuur gehad.
Ik heb toen de eerste 2/3 dagen veel bloedverlies gehad met veel pijn en erna nam het af.
Ik ben toen na 5 dagen weer gaan werken en kreeg toen weer buikpijn en verlies van stolsels. Ik had 2 dagen later een controle en bleek helemaal schoon te zijn!! Ik heb in totaal toch 1.5 week bloedverlies gehad.
Ik had na 6 weken mijn cyclus weer in orde & had 2.5 maand later alweer een positieve test! Ik ben nu 21 weken en 2 dagen zwanger.
Heel veel succes! Ik hoop dat het bij jou ook goed is...
Groetjes Maud 
 
 
V
 
Hoi Maud, 
Bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik moet komende week weer heen, heb nu nog wel een beetje buikpijn, maar niet zo veel bloedverlies meer.. Het blijft spannend! 
 
Terug
Bovenaan