Na 6 maanden weer zwanger

<p>Hallo ik heb gisteren een positieve test in me handen. Ben weer zwanger van de 3de!</p><p>Alleen lijkt het me dalijk best wel pittig want, mijn 2de is dan 1 jaar en 3 maanden. Mijn 1ste is gelukkiger een stuk ouder. </p><p>Zijn er nog meer moeders die 2 kindjes achter elkaar hebben?</p><p>Hoe is dat? En hebben jullie enige tips?</p><p>Dankjewel,</p><p> </p>

Hoi 
Ik heb precies hetzelfde .. oudste 3.5 jaar middelste net 1 en de volgende komt in november. Ik heb al wel een draagzak gekocht voor het geval de middelste net aan het lopen is of nog niet heb ik in ieder geval me handen vrij. En voor de rest laat ik het maar op me afkomen. Vind het wel heel spannend allemaal want zit ook soms echt met handen in het haar van wat er allemaal op me af gaat komen. Maargoed we willen 3 kids en achter elkaar, dan zijn we er ook vanaf? 

Hoi hoi allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb 3 kids en mijn middelste is net een week 3 en de jongste is 15 maanden. Ik moet toegeven dat ik het vooral in het begin erg pittig vond.
mijn tip is als iemand zijn hulp aanbied neem die dan aan? al is het maar een wasje opvouwen of de afwas. 
Probeer zo veel mogenlijk routine in de dag te krijgen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan?
ik heb zelf een duowagen voor de lange uitstapjes.
en het wordt echt makkelijker als ze ouder worden. Ze spelen samen en Hebben supper veel lol. Het is het allemaal waard. ??‍♀️

Bedankt voor je reactie! Ik geloof er zeker ook in dat het in begin heel pittig gaat worden, maar zodra je er een draai in hebt gevonden dat het makkelijker gaat. En idd straks is het ook erg gezellig als ze samen gaan spelen  Kijk er nu al wel naar uit?

Hai dames,
Ja ik geloof het zeker dat het in 't begin pittig zal zijn vooral omdat ik ook nog mijn oudste naar school moet brengen en ophalen.
Maar ook hoe jullie het zeggen het is het allemaal waard!
Dankjewel voor jullie reacties !

Terug
Bovenaan