Na 6 mnd opnieuw zwanger

Hoi,hoi,
6 maanden geleden ben ik bevallen van een dochter. Het heeft echter lang geduurd voordat ik zwanger van haar raakte waardoor ik nu na 4 maanden pil weer ben gestopt om 2 redenen.
1 ik werd er niet goed van, had steeds pijn in de borsten bij verschillende pillen en veel pukkels. En 2. omdat het lang duurde hadden wij, mijn man en ik het idee iets eerder te stoppen want je weet maar nooit hoe lang het nu weer gaat duren.
Nu ben ik dus een aantal dagen overtijd en ga ik vanavond een test doen. Als ik zwanger blijkt te zijn is het natuurlijk van harte welkom, meer dan welkom, maar vraag ik mij af of het wel goed komt met de gezondheid van zowel de baby als mij. Wie heeft ervaring met kort achter elkaar kinderen krijgen?
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt dat je lichaam ook ongeveer 9 maanden nodig heeft om weer te ontzwangeren. Dus is het eigenlijk beter om niet eerder opnieuw zwanger te worden dan ná die 9 maanden. Maar ja als je nu wel zwanger bent dan heb je hier ook niets aan. Luister wel goed naar je lichaam, die heeft afgelopen 9 maanden ook heel wat te verduren gehad. Ben je straks wel zwanger, dan gefeliciteerd en gewoon weer genieten hoor. Het blijft uiteindelijk toch een wonder!!!!!
 
Nou oke je lichaam heeft wat tijd nodig om te herstellen voor de 1 duurt dit een half jaar voor een ander misschien wel een jaar. Maar wat geeft het? Het is ontzettend leuk zo 2 kids kort op elkaar, het zal even druk zijn maar als je wat verder bent zit er lekker heel weinig leeftijdsverschil tussen de 2 kids. Ik was met 10 mnd weer zwanger, en ik vind het echt niet zwaar! Mijn moeder kreeg 3 kinderen zo kort op elkaar. ( was steeds met 6 mnd weer zwanger) nou ze kon het prima aan, en het is supergezellig!!!