A
Anoniem
Guest
We hadden ons al helemaal ingesteld op IVF. Het leek ons ook beter omdat de hormonen enorm met me aan de haal gaan en dat ook niet altijd even bevordelijk is voor de relatie..........Tijdens de evaluatie kregen we te horen dat de artsen hebben besloten om nog 3 IUI te doen. Het zou namelijk moeten lukken met IUI, en aangezien IVF toch een stuk zwaarder is. Het was even omschakelen maar ik ben enorm blij met nog 3 pogingen!!!! 3 extra kansen.
Inmiddels zit ik in ronde 7 en willen de eitjes nog niet zo snel groeien. Ik spuit braaf mn hormonen en wacht rustig af (met veel gestuiter, huilbuien e.d ) De ene maand groeien ze super en de andere maand zijn ze zooooooooo langzaaam dat ik er bijna van in slaap val...............ze zijn nog geen 10 mm en ik heb maandag de 5 de meting (best veel) maar goed...we weten waar we het voor doen.
veel liefs en iedereen veel succes!!!
Sjan
Inmiddels zit ik in ronde 7 en willen de eitjes nog niet zo snel groeien. Ik spuit braaf mn hormonen en wacht rustig af (met veel gestuiter, huilbuien e.d ) De ene maand groeien ze super en de andere maand zijn ze zooooooooo langzaaam dat ik er bijna van in slaap val...............ze zijn nog geen 10 mm en ik heb maandag de 5 de meting (best veel) maar goed...we weten waar we het voor doen.
veel liefs en iedereen veel succes!!!
Sjan