na 6 x IUI krijgen we er nog 3!!!

A

Anoniem

Guest
We hadden ons al helemaal ingesteld op IVF. Het leek ons ook beter omdat de hormonen enorm met me aan de haal gaan en dat ook niet altijd even bevordelijk is voor de relatie..........Tijdens de evaluatie kregen we te horen  dat  de artsen hebben besloten om nog 3 IUI te doen. Het zou namelijk moeten lukken met IUI, en aangezien IVF toch een stuk zwaarder is. Het was even omschakelen maar ik ben enorm blij met nog 3 pogingen!!!! 3 extra kansen.

Inmiddels zit ik in ronde 7 en willen de eitjes nog niet zo snel groeien. Ik spuit braaf mn hormonen en wacht rustig af (met veel gestuiter, huilbuien e.d   ) De ene maand groeien ze super en de andere maand zijn ze zooooooooo langzaaam dat ik er bijna van in slaap val...............ze zijn nog geen 10 mm en ik heb maandag de 5 de meting (best veel) maar goed...we weten waar we het voor doen.

veel liefs en iedereen veel succes!!!

Sjan

Lieve Sjan,

Weet niet goed wat ik je moet schrijven. Aan de ene kant lees ik je teleurstelling, maar aan de andere kant weer 3 nieuwe extra kansen! Op zich klinkt het wel positief. Wens je al het geluk van de wereld toe en hoop echt dat hier iets heel moois uit voort komt.

Liefs Suusje

He Sjan,

Lijkt me idd een raar idee,je hebt je helemaal ingesteld op IVF en nu mag je nog 3 IUI! Toch wel fijn,wie weet is het met een van deze pogingen raak en hoef je geen IVf! Is volgens mij toch best een zwaar traject. Wij hebben nu 3 IUI gehad en krijgen er zeker nog 3 en misschien nog wel 3. Hoop niet dat het allemaal nodig is maar je weet maar nooit. De timing is ook best moeilijk...ik ben nu weer 17 dagen na de IUI ongi geworden(ipv 14) en de dag dat ik de pregnylspuit zette(op donderdag,2 dagen voor IUI) was mijn ei al kei groot!(24 mm)
Snap dus niet dat ie dan blijkbaar pas de dinsdag erop is gesprongen??(of redeneer ik verkeerd?)
Nou ja...we zien het wel weer. Hoop iniedergeval dat het OOIT gaat lukken een gezond kindje te krijgen van ons samen. Dat is onze grootste wens. En vast heel herkenbaar voor jullie!

Succes met de IUI behandeling,laat je even weten hoe het met je gaat? Lees je weblog trouwens ook regelmatig dus ben aardig op de hoogte.

Liefs Esther

Hoi Sjan,

Dat meen je niet zeg. Nou toch wel goed nieuws of niet. Ik hoop echt dat jullie droom hiermee uit gaat komen en dat je niet door hoeft naar IVF. Het is jullie zo gegund.
Hou ons op de hoogte he meid!!

Liefs Scorpy
(inmiddels zelf bezig met 2e IUI)

Terug
Bovenaan